OMT is niet of slecht bereikbaar

Al weken is OMT niet of slecht bereikbaar. Wanneer wordt dit probleem nou eindelijk eens opgelost?
En de e-mailadressen die als contactmogelijkheid op de site staan zijn ook niet meer bereikbaar of bestaan niet meer.

Het is een beetje een puinhoop de laatste maanden. Komt dat door de overname door Mediahuis? Daar ben ik dan absoluut niet blij mee.

Voor mij dan ook de rede waarom ik nog maar heel weinig op OMT kom, het is gewoon geen doen. Als dit zo door gaat heeft OMT straks geen enkele bezoeker meer. Gelukkig zijn er meer websites.

Ik hoop dat mediahuis flink veel knaken in reclame gaat gooien, zodra de site gaat werken zoals beloofd.
We waren al niet met velen, maar dit gedoe kost veel bezoekers zo. Nieuwe aanwas als alles weer werkt moet echt prioriteit gaan worden.

<p class="cite">hansz op 11 maart 2021 om 11:50</p> Gelukkig zijn er meer websites.
Wat zijn goede alternatieven waar ook een leuk forum is? :)

@Tuvix: https://www.macfreak.nl/

Helemaal mee eens, bijna onwerkbaar de huidige site. Ik kom er regelmatig niet eens in.

@Night: Wanneer kunnen we jou op MacFreak verwachten? :slight_smile:

Het is niet normaal zo traag en inderdaad soms kom je er niet een in.

Het was voorheen een fijne site maar nu denk ik dat ik dan ook maar ga overschakelen naar andere fora, die zijn er genoeg.

Jammer.

Vooral op mijn telefoon is dit forum zeer traag, de site zelf valt wel mee. Het plaatsen van deze reactie was ook tergend langzaam.

Zijn de beloofde 3 weken (dan wordt het allemaal beter) nog niet om?

Dick,

Dat klopt.
Op dit moment loopt alles weer zeer traag. Jammer. Hoe jaag je de mensen weg bij OMT.

@Roosje: Hé, ben jij nog hier op OMT?

TheBigZ,

Ja, dat klopt.
Hoop dat het goed komt met OMT. Afspraak is afspraak is hier niet aan de orde. Dat is jammer. Volg de buren nauwlettend. Wellicht komt er een moment dat ik me daar ook inschrijf. Voorlopig draait bij mij Affinity zonder problemen. Ontdek telkens weer nieuwe mogelijkheden. Zie dat er bij de buren veel kennis aanwezig is over Affinity. Denk aan mijn vraag over de afbrekingen bij OMT. De oplossing kwam van Orange, KarelWillem, vertrokken bij OMT.
Zit jij ook bij de buren?

Zeker weten. Ja, Karel Willem spamt tegenwoordig de MacFreak topics vol. Nee serieus, altijd leuk om de insteek van KW te lezen. Zijn Android stokpaardjes, enfin, je begrijpt waar ik het over heb. :slight_smile:

Ik ben lid sinds 8 dec 2003 maar ga echt stoppen met de site als vaste openingspagina. Echt bijzonder slecht dat geld en overnames een dergelijke site met aanhang om zeep kunnen helpen.

BI

ZAR

Aan iedereen: Houdt de nieuwsberichten in de gaten. Er volgt deze week belangrijk nieuws m.b.t. de site.

Night,

Welke nieuwsberichten?
Van Wie?
Waar: Kranten? Vakbladen? Internet?
Deze week: donderdag, vrijdag, zaterdag of zondag?

Morgen (1 April) wordt aangekondigd dat OMT ermee stopt. En dat is geen grap.

Morgenochtend. En voor de rest verraad ik niets ?

Ik heb al zo’n vermoeden…