OMT is niet of slecht bereikbaar

Gaat de aankondiging zijn dat de infrastructuur achter deze site een uit de hand gelopen 1-aprilgrap is?

Nog één uur te gaan voor het zgn. belangrijke nieuws !

En weer een afspraak niet nagekomen… erg betrouwbaar…

Het lijkt een fractie beter te gaan, maar om nu te spreken van groot nieuws is toch echt overdreven.

KLIK HIER voor het nieuwsbericht!

<p class="cite">TheBigZ op 1 april 2021 om 17:39</p> KLIK HIER voor het nieuwsbericht!
Zoals je kunt lezen denken sommige dat het een 1 aprilgrap is. Voorlopig nog geen enkel bericht van OMT over hoe of wat?

Ik kreeg net dit bericht, wel cryptisch ?

Inderdaad. Ik voel dat mes in me rug…en dat zit niet lekker

Beste Night, hoe lang laat jij je nog piepelen?

niet heel lang meer. Al mijn pogingen een brug te slaan tussen gebruikers en Mediahuis werken te vaak ontnuchterend

@Night, kan jij het niet gewoon vertellen?

@Night

Ik zou er geen energie meer insteken voor die 5 man/vrouw en een paardenkop welke hier zijn overgebleven.

Jammer dat OMT naar de verdommenis is geholpen, en het was zo’n fijne site !

De technici waren net zo snel als de site, maar eindelijk is het dan (bijna) zover:

https://www.onemorething.nl/2021/04/update-nieuwe-omt-site-forum/

<p class="cite">puccini op 2 april 2021 om 09:05</p> @Night

Ik zou er geen energie meer insteken voor die 5 man/vrouw en een paardenkop welke hier zijn overgebleven.

Jammer dat OMT naar de verdommenis is geholpen, en het was zo’n fijne site !

Een beetje positiever zou ook kunnen Puccini. De trouwe fans zijn heel blij dat het weer de goede kant op gaat (en ja het was een aantal weken rampzalig).

Dat krijg je als de enige technicus, die verstand had van de OMT website, door Corona was geveld. Gelukkig is hij weer helemaal beter en heeft hij zijn werk weer kunnen hervatten. Volgens mij zijn zijn inspanningen goed merkbaar ?

De technicus die geveld is door Corona hoop ik dat hij weer hersteld is en dat hij zijn werkzaamheden weer kan uitvoeren. In ieder geval wens ik hem met zijn herstel veel sterkte. Jarenlang ben ik een trouwe bezoeker van OMT geweest en heb zodoende vaak veel problemen kunnen oplossen. Ondanks de berichten dat het beter gaat ondervind ik nog steeds dat alles zeer traag gaan waarbij geen verbetering is te constateren.

@Vindplaats: Dat is vreemd, alles gaat hier razendsnel, in elke browser. Ik moet er wel bij zeggen dat ik een adblocker gebruik.
Ik ben benieuwd wat er bij jou aan de hand kan zijn. Heb je de browser al eens gerefreshed en cookies etc. al eens gewist?

Hahaha, razendsnel idd, het opkomen van deze pagina!

Nog 8 uur te gaan, dan is het 9 April…

Ik hoop het je te hopen :slight_smile: