OMT Meeting 2008 in Rotterdam

[quote:989e8f4c3d="Mac Daddy"]Tja, dat jij zo lang geestelijke voorbereiding nodig hebt, betekent niet dat anderen dat ook nodig hebben. Ik zou gewoon een topic starten om te kijken of mensen het willen en kijken of er mensen willen organiseren. Je kunt met minieme organisering ook een hele leuke meeting hebben hoor. :wink:[/quote:989e8f4c3d]

Na aanleiding van de post in dit topic heb ik toch maar het advies van Mac Daddy ter harte genomen.
Kortom: wie heeft er zin in een meeting?
Voorstel locatie: Na alle locaties zorgvuldig te hebben bekeken (zelfs NY, SF en Parijs) is het Rotterdam geworden.
Datum: Roept u maar

Rotterdam, Rotown

[quote:d71eccbd6c="karf"]Rotterdam, Rotown[/quote:d71eccbd6c]

Rotterdam is volgens mij ook de plek waar de OMT heren vandaan komen! :wink:
Mijn voorkeur gaat ook uit naar Rotterdam maar grote voordeel van Utrecht blijft toch dat het lekker centraal ligt en dus dat er meer mensen kunnen komen.

Hey, waarom staat mijn naam in de titel? :? Ik heb enkel jou aangespoord. Verder ben ik onschuldig.

[quote:98d956caa4="Mac Daddy"]Hey, waarom staat mijn naam in de titel? :? Ik heb enkel jou aangespoord. Verder ben ik onschuldig.[/quote:98d956caa4] Hahaha jij bent mijn aanleiding om een meeting te starten :wink: :evil:

Edit: titel is bewerkt hoor :slight_smile:

Rotterdam 8)

Groningen. :wink:

New York, London, Paris, Munich...

Redmond..

Barcelona

Rotterdam ! 8)

[url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Zelzate]Zelzate is een plaats en gemeente in de Belgische provincie Oost-Vlaanderen, gelegen aan de grens met Nederland.[/url]

Allen welkom hoor!

:bigsmile:

[url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Elburg]Elburg[/url]!

Dicht bij Walibi World! Ook leuk :D:D:D Als we toch bezig zijn :slight_smile:

san francisco :P

Koksijde !

Edit: Belgie dus !

Nijmegen :lol:

Ehhh zullen we het binnen Nederland houden..? :roll:

Rotterdam lijkt me OK...

WALIBI WALIBI!

@macmartijn

NOT! [Borat-style…]

@on-topic shit:

gewoon Rotjeknorrr is ook makkelijk te bereizen…