omt rss weg?

Hey allen,

Het lijkt erop dat sinds een tijd de RSS feed van OMT weg is?
Ik wilde m opnieuw toevoegen in Reeder, maar krijg de melding dat er geen feed is?

Deze bedoel je? Werkt hier gewoon.

http://www.onemorething.nl/feed/

De RSS feed van OMT komt nog steeds binnen in de OMT widget. Wellicht moet je even de nieuwe feed pakken, ik geloof dat deze is geüpdatet.

reeder geeft “Your search did not match any feeds”

Ik had dit al sinds Google Reeder eruit ging vd week

In Firefox pakt hij de feed wel… erg vreemd?!

Reeder op de Mac is volkomen afhankelijk van Google Reader en is daardoor niet meer te gebruiken sinds Google Reader ermee gestopt is. De makers hebben het daarom dus ook (tijdelijk) uit de App Store verwijdert. Je zal dus, in ieder geval totdat er een update van Reeder voor de Mac uitkomt, een andere RSS reader software moeten gebruiken, en natuurlijk een andere sync service.

Reeder voor iOS heeft al wel een update gekregen en maakt nu gebruik van Feed Wrangler, Feedly of Feedbin. Ik probeer het nu met Feedly, maar dat werkt nog lang niet zo goed als voorheen met Google Reader. De app crashed, het gaat slomer, en ik krijg sommige berichten niet, te laat, of ik krijg het nog een keer te zien terwijl ik het al gelezen heb. Al met al is het een hele grote stap achteruit door de beslissing van Google.