OMT zomerborrel

Hi,

Komt er eigelijk nog een OMT zomer borrel of iets in die trant?
Dit gebeurd namelijk altijd wel in de herfst en winter etc.

Tot voor kort organiseerden de beheerders de borrel, vanaf nu is het aan de leden. Ik ben helemaal voor een zomerborrel!

stemt op Den Haag

stemt op eind augustus op het Ledig Erf in Utrecht

De Paas, Den Haag. Lijkt me duidelijk!*

*) Nou ja, heb ook geen probleem met het Ledig Erf…

Ledig erf is niet verkeerd inderdaad.

OMT Zomerborrel

Datum & Tijd
24 Augustus, 13:00

Wie is erbij?

Beheerders/Moderators

1. Poezenbeest
  2. Mac Daddy

Leden

1. SunKeeper (zoals traditie als eerste aangemeld)
  2. LucasJV
  3. Vogel
  4. iPrincess (?)

Ik stem voor Ledig Erf.

Laat het maar weten, ik ben erbij. En zeker dat we een tosti! bestellen. :sunglasses:

[quote=Joranbusscher url=http://www.onemorething.nl/community/topic/omt-zomerborrel/ time=1372803157]Hi,

Komt er eigelijk nog een OMT zomer borrel of iets in die trant?
Dit gebeurd namelijk altijd wel in de herfst en winter etc.[/quote]

Een zomerborrel in de herfst en winter ? :roll:

[quote=vogel url=http://www.onemorething.nl/community/topic/omt-zomerborrel/#post-2571389 time=1372840528]De Paas, Den Haag. Lijkt me duidelijk!*

*) Nou ja, heb ook geen probleem met het Ledig Erf…[/quote]
Hear hear!

Volgende keer dat je in Den Haag bent moet je daar echt heen. Heerlijke selectie (lokale) bieren!

Als het een middag in augustus is waarop ik kan, waarom niet?

Ik stem trouwens voor na 16 augustus, want dan doen de OV-kaarten het ook weer!

17, 24 of 31 Augustus… Laten we maar voor 31 gaan. Dan zijn de meeste mensen ook weer terug van vakantie. :slight_smile:

Ik stem groningen!

31 dan is half nederland of terug van vakantie, of hun vakantie is voorbij :wink:

Daar was de vorige al! :wink:

Ik denk dat we aan het Ledig Erf een goede plek hebben, groot terras, zonnig, en centraal gelegen in een prachtige stad. :slight_smile:

17 kan ik niet en voor de 31e staat een optie. Vooralsnog stem ik op 24 augustus.

Zo te zien kan de rest ook allemaal op 24 en jou willen we erbij hebben, dus 24 it is!

Akkoord!

BUMP. Zou aardig zijn als één van de beheerders het evenement op de evenementpagina zou goedkeuren en een plug geven in de podcast of op de nieuwspagina!