omzetten dmg.00x bestanden naar 1 xxxx.dmg bestand

Hoi,

Heb hier enkele bestanden met als extensie 001.bin, 002.bin …
Wanneer ik deze bestanden met Stuffit uitpak dan krijg ik allerlei bestanden met als extensie dmg.001, dmg.002, dmg.003 …enz

Hoe kan ik nu bv. van al deze bestanden één file .dmg verkrijgen ?

Ik sleep gewoon de bin-bestanden in stuffit en daar worden ze ook effectief omgezet naar dmg.00x bestanden, echter zou het één groot dmg-bestand moeten zijn.

alvast bedankt !

met Split en Concat http://www.macupdate.com/info.php/id/9545

klik op Concat/Samenvoegen en kies de bestand met de naam dmg.001 en de rest gaat van zelf… zorg er wel voor dat al die bestanden in dezelfde map zitten… :wink:

Ik heb dus eerst allemaal volgende bestanden: xxxxx001.IMG xxxxx002.IMG xxxxx003.IMG ......

Als ik deze in Stuffit sleep krijg ik
xxxxDMG.001
xxxxDMG.002
xxxxDMG.003

Moet ik nu het xxxxx001.IMG bestand of de xxxxDMG.001 bestand in Split&Concat aanduiden.

Alvast bedankt voor de professionele hulp, als beginnend :apple: gebruiker kan ik dit apprecieren :lol:

Ik denk dat je de originele bin files moet gebruiken met Concat.

[quote:ac26533d7e="WVY"] Moet ik nu het xxxxx001.IMG bestand of de xxxxDMG.001 bestand in Split&Concat aanduiden.

Alvast bedankt voor de professionele hulp, als beginnend :apple: gebruiker kan ik dit apprecieren :lol:[/quote:ac26533d7e]
Hmm, leuk tooltje dat split&Concat.
Ik gebruik zelf altijd de split in de terminal, maar deze is ook handig.

Hum, :sotp:

Zoals TurkishDelight al aangeeft, gooi de file xxxxDMG.001 in het programma en gaan met die banaan :stuck_out_tongue: .
Dan krijg je worden nl alle deeltjes samengevoegd tot 1 bestand met de extensie DMG.
Als je het met de bin bestanden doen, zul je eindigen met een bestand welke eindigt op BIN.
Het zal waarschijnlijk even zelf testen zijn, gezien wij te weinig info over de betreffende bestanden hebben.

Succes.

Dit moet over iWork of iLife gaan......

In de terminal: [code:1:8c8c096748]cat file1 file2 file3 > newfilename[/code:1:8c8c096748]