On The Go

Hallo,

Mijn ipod (4. gen, 20gb) blijft sinds vanmiddag steeds hangen als ik een liedje / artiest / album toevoeg aan the on the go playlist…soms gaat het erg langzaam, soms blijft ie helemaal hangen en kan ik niks meer behalve restarten…

Iemand een idee waar dit aan kan liggen, hoe op te lossen?

ps iPod is nog geen half jaar oud

probeer eens om de menu knop en play/pause knop tegelijktijdig 5 seconden ingedrukt te houden dan is de ipod volledig gewist en alle fabrieksintelingen weer normaal dan zal je hem moeten aansluiten op het lichtnet even laten opladen (5 minuten) dan de muziek alemaal terug naar de ipod zetten groetjes ralph

als het dan nog niet lukt kijk je even naar de handleiding op de cd

Volgens mij is het een mechanische fout ofzo. Als Ralph zijn uitleg niet juist is zal het wel een Mechanische fout zijn. Bel dan even naar je Apple verdeler.

[quote:0385ffc404="ralphclaes1"]probeer eens om de menu knop en play/pause knop tegelijktijdig 5 seconden ingedrukt te houden dan is de ipod volledig gewist en alle fabrieksintelingen weer normaal dan zal je hem moeten aansluiten op het lichtnet even laten opladen (5 minuten) dan de muziek alemaal terug naar de ipod zetten groetjes ralph[/quote:0385ffc404]

Dat klopt niet. Dat wat je omschrijft is gewoon resetten (dus opnieuw opstarten) van je iPod als 'ie is vastgelopen.

Volledig wissen gaat d.m.v. de iPod updater…

ik heb het zelf eens gebrobeerd en het werkte

en als je me niet gelooft kijk dan eens even in de handleiding

[quote:c112c1250e="ralphclaes1"]en als je me niet gelooft kijk dan eens even in de handleiding[/quote:c112c1250e]

Je iPod wordt er echt niet door gewist hoor… :?

By the way: je kan ook op ‘bewerk’ drukken als je later nog wat bij je vorige post wil zetten.

Bedankt, heb even gereset en daarna herstel via computer en hij doet het weer/