onbekend e-mailadres

Als ik een e-mail verstuur kan de ontvanger niet altijd mijn e-mailadres zien(erg vervelend)kan ook de email niet beantwoorden(uitgeprobeerd met naar mijn kinderen en naar mezelf te sturen,Heb al nagekeken of er een vinkje geplaatst is bij opnemen verzending en syncronitatie(dat is oke)mijn account is ook allemaal correct ingevuld,Dan heb ik een tip gekregen om naar configuratie te gaan ,software ,add or change software verwijder vinkje bij outlookexpress en start opnieuw op,ga terug naar software en zet het vinkje terug en het problem zou opgelost moeten zijn ,maar het is niet opgelost Ik werk met windows xp,en outlookexpress en mijn e-mailadres van hotmail is aan dat van skynet gekoppeld,met dat van skynet geen probleem ,het is alleen bij hotmail dat het adres niet altijd word opgenomen in de mail,bij de afverzender is het wel zichtbaar maar niet bij de ontvanger; Het is ook [b:0fbde8f36c]niet altijd maar toch heel dikwijls[/b:0fbde8f36c] kunnen jullie me nog raad geven want het is heel vervelend.Alvast bedankt en de groetjes

Heb je het over een Mac probleem? Of gebruik je Outlook Express onder MacOS 9? (Is er wel OE voor X?) Tip: als je OSX hebt, gebruik Apple's Mail en de httpmail plug-in om hotmail te lezen. Mij heeft het nog nooit in d steek gelaten.

[quote:7a35580d17="wis"]Ik werk met windows xp, en outlook express[/quote:7a35580d17] Gefeliciteerd! Dan ben je de enige hier op het forum!

Zoals hiervoor al werd gezegd, dit is een forum voor Apple gebruikers,
ik denk dan ook niet dat iemand hier je kan helpen… helaas.

:apple:

Ha ha ha... Eigenlijk wel sneu van de moeite tot aanmelden.

[quote:6bf0782533="Aiko"]Eigenlijk wel sneu van de moeite tot aanmelden.[/quote:6bf0782533]

Geen nood…
zie het als de eerste belangrijke stap die moet leiden tot de definitieve overstap.

Welkom Wis!

Eerlijk gezegd begreep ik ook niet zoveel van al die XP-instellingen. Ik gebruik MacOS-X en Microsoft Entourage voor de mail, daarmee zou ik je misschien wel kunnen helpen.

Wij hebben zo weer onze eigen(aardige) instellingen.

[quote:950dae015a="wis"]Het is ook [b:950dae015a]niet altijd maar toch heel dikwijls[/b:950dae015a] kunnen jullie me nog raad geven want het is heel vervelend.Alvast bedankt en de groetjes[/quote:950dae015a]

Zit het niet in een van je instellingen van uitgaande mail in outlok express? daar kan je bijvoorbeeld een ander standaard reply-to adres geven, wellicht zit er hier iets fout. In het verleden heb ik zo’n grap meegemaakt met OfficeXP.
Nog een mogelijkheid is dat er iets veranderd is aan hotmail en daar een setting gewijzigd moet worden. Heb je een legale versie :innocent: dan kan je uiteraard de helpdesk van MS of jouw computerleverancier bellen. Anders wordt het google’en of een ander forum zoeken.

[i:950dae015a]De standaard microsoftoplossing: eerst alle updates binnenhalen om de ergste bugs te fixen, werkt het dan nog niet: opnieuw installeren![/i:950dae015a]

Op dit :apple: forum is toch iets minder windows kennis aanwezig dan alders maar mocht je willen switchen naar zijn er genoeg behulpzame gebruikers hier 8).