Ondersteunde schijf niet beschikbaar

Er lopen hier al draadjes over, maar ze lopen dood! vandaar deze nieuwe vraag.

Na het branden van een dvd (zowel - als + al r als rw) op min intel imac (incl laatste osx update)
lukt het niet om de dvd op een Apple computer af te spelen.
Niet op een G4 ibook, macbookpro of op de intel Imac.

Ik kan de dvd wel afspelen op m’n windows laptop en op m’n dvd speler in de woonkamer.

De dvd verschijnt wel netjes op de desktop, maar niet in iTunes.
En dvd-speler geeft de melding:Ondersteunde schijf niet beschikbaar (met een verbodsteken er achter)

Whats up?

hoe heb je je dvd gebrand?

Via de finder

misschien dat je het met Toast kunt proberen. Verder heb ik problemen als ik een DVD-RW wil spelen op mijn oude iBook G3. Dat werkt niet. Dus RW kan weleens problemen geven.

Blijkbaar moest ik geweten hebben dat er al een draadje over schijven loopt en dat woord komt voor in mijn vraagstelling,dus heeft de Mod mijn draadje op slot gezet.

In ieder geval is mijn probleem opgelost de dvd doet het weer met eender welke schijf ik hem voeder.

Om verwarring te voorkomen met andere draadjes waar deze oplossing eventueel in zou te vinden zijn verwijs ik naar deze draadjes.

Google maar of gebruik de zoek functie,met als trefwoorden:Pls ,weggoien, dansen, pluimen in de kont.En nog meer.

LOL Luc, Koop gewoon een PC, in die Forums , zijn ze echt heel anders, ze helpen je zelfs !!!! :o

Huh?! Van de begrijp: ik niet :kleenex:

Jep, op vele PC-forums zijn ze stukken liever, vriendelijker en behulpzamer dan hier....

daar moet je niet alles kunnen rieken, niet kunnen rieken dat er eventueel al een topicje open is, als je het niet vond met een zoekmachine waarbij je moet zoeken op term ‘A’ als je op ‘B’ wilt zoeken :evil: