Ondersteunt iBook G3 de nieuwste animaties in Tiger?

Naar mijn mening verbetert Apple z'n OSX een beetje te snel achter elkaar... Ik bedoel, hoe lang is het nou geleden dat 10.0 uitkwam.

Je hoort mij niet klagen :d ik vind het wel relaxt weer een nieuw besturings systeem. kan je lekker weer alles ontdekken:d en apple kennende ziet het er vast vetter uit :D

[quote:6e85ce76f6="Chriz"]Naar mijn mening verbetert Apple z'n OSX een beetje te snel achter elkaar... Ik bedoel, hoe lang is het nou geleden dat 10.0 uitkwam.[/quote:6e85ce76f6]

Apple heeft met de WWDC preview van Tiger (of daarvoor al) dat het nu minder snel zal gaan…
10.0 is trouwens alweer 4 of 5 jaar geleden als ik me niet vergis…

Tussen 10.3 en 10.4 zit toch alweer 1,5 jaar (of meer) met uitkomen van Tiger.

Ik vind het opzich niet erg. Er wordt heel veel verbeterd met elke release van OS X.
10.5 kunnen we voor 2007 niet verwachten denk ik.

Wel veel 10.4 updates met tussentijdse innovaties denk ik :smiley:

van de apple site:

[quote:7e93a6e356]The performance gains and features supported by Core Image ultimately depend on the graphics card. Graphics cards capable of pixel-level programming deliver the best performance. But Core Image automatically scales as appropriate for systems with older graphics cards, for compatibility with any Tiger-compatible Mac.[/quote:7e93a6e356]

helaas staat er niet welke machines dan Tiger-compatible Mac-s zijn

[quote:b49b4dec57]Supported graphics cards:

• ATI Radeon 9800 XT
• ATI Radeon 9800 Pro
• ATI Radeon 9700 Pro
• ATI Radeon 9600 XT
• ATI Radeon 9600 Pro
• ATI Mobility Radeon 9700
• ATI Mobility Radeon 9600
• NVIDIA GeForce 6800 Ultra
• NVIDIA GeForceFX Go 5200
• NVIDIA GeForceFX 5200 Ultra[/quote:b49b4dec57]

Duss, ff je System Profiler of de Specs van je Mac raadplegen en je weet genoeg…

Ja, dat gaat over de supported graphics cards, niet of m'n ibook G3 800 ook werkt. Zal haast wel maar toch.

In mn ibook zit een Ati 7500. Volgens de Apple website:

[quote:0e30389102]Core Image automatically scales as appropriate for systems with older graphics cards, for compatibility with any Tiger-compatible Mac[/quote:0e30389102]

Maar welke macs zijn nou de “Tiger-compatible Macs” ??

Zowat alle 'NewWorld' Macs..

Ik geloof vanaf alle G3 behalve de Beige G3.
Of de iMac-A revisie wordt ondersteund, weet ik zo niet…

Denk het haast wel.
Heb de Tiger Specs ff niet bij de hand…