Ondertiteling op film branden (dringend)

Hallo iedereen,

Jullie zijn mijn laatste hoop. Ik weet dat er ongelofelijk veel topics zijn voor dit, maar dit is echt even dringend en jullie zijn mijn laatste hoop. Ik wil vanavond een toffe film zien, V for Vendetta, dus heb ik de film, en de ondertiteling. Maar hoe kan ik die dus op DVD branden, en dan in een dvd-speler doen en dat die dan gewoon afspelen, met ondertiteling. Het is een .avi met .srt.

Alvast heel erg bedankt!!!

Juist als je haast hebt kun je beter de bestaande antwoorden lezen dan wachten tot iemand de moeite neemt om het allemaal [i:ed78e1ea82]nog[/i:ed78e1ea82] een keer op te gaan schrijven....

Ik zie zoveel verschillende manieren dat ik niet weet welke ik moet kiezen.

Lees http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=139313 al maar eens door. Moeten we hier nog eens opnieuw 5 pagina's volschrijven omdat het dringend is?

Daarvoor moet ik over Quicktime Pro beschikken en dat heb ik niet.

Als je DVD-speler Divx kan afspelen, gewoon de .avi en .srt op een DVD-branden met Toast o.i.d.

Of je koopt de film gewoon?

[quote:b428626c88="Diviance1"]Daarvoor moet ik over Quicktime Pro beschikken en dat heb ik niet.[/quote:b428626c88] Blijven lezen... Er staan nog meer programma's in het topic. :wink:

Ik heb de film als blu-ray en hier is alleen een dvd speler.

De speler kan divx spelen, dus gewoon zelfde naam op dvd zetten?

Edit: als ik dat doe dan krijg ik dat .srt een unsupported formaat is…

[url=http://www.imdb.com/title/tt0434409/quotes]"Remember, Remember, the 5th of November"[/url]

shit hij pakt alleen geluid :(

[i:31b18372d9]People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.[/i:31b18372d9]

En ik had me nog ZO voorgenomen om in het nieuwe jaar niet meer te reageren op draadjes met "dringend", "urgent" of "spoed" in de titel... Nou ja, toch nog twee dagen volgehouden. ;-P

Bedankt voor de support maar het is niet gelukt.

Bijna te mooi om waar te zijn...

Zo zie je maar: 'Haast en spoed is zelden goed'.

[quote:9a8e2060d9="Diviance1"]Bedankt voor de support maar het is niet gelukt.[/quote:9a8e2060d9] Blijven proberen. Na een tijdje lukt het vast wel.

Vooral veel vragen blijven stellen.

Films downloaden en branden is toch net zo illegaal als programma's downloaden of iPhone's hacken? En dat mag (hier) toch helemaal niet? Oplossingen voor je probleem via de DVD-afdeling van de Mediamarkt, Bol.com, etc..., via marktplaats.nl en misschien via de On Demand service van UPC. En anders de videotheek.

Gebruik het eenvoudige programma Submerge (vind je wel met de hulp van Goolgle en je VISA card voor de $9 sharewarekosten). Of als je geen euro's te besteden hebt: FFMpeg. Daarna gewoon het resultaat branden met Toast en klaar is Kees.

ohja:
RTFM :wink: