Jullie zijn mijn laatste hoop. Ik weet dat er ongelofelijk veel topics zijn voor dit, maar dit is echt even dringend en jullie zijn mijn laatste hoop. Ik wil vanavond een toffe film zien, V for Vendetta, dus heb ik de film, en de ondertiteling. Maar hoe kan ik die dus op DVD branden, en dan in een dvd-speler doen en dat die dan gewoon afspelen, met ondertiteling. Het is een .avi met .srt.
Juist als je haast hebt kun je beter de bestaande antwoorden lezen dan wachten tot iemand de moeite neemt om het allemaal [i:ed78e1ea82]nog[/i:ed78e1ea82] een keer op te gaan schrijven....
Lees http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=139313 al maar eens door. Moeten we hier nog eens opnieuw 5 pagina's volschrijven omdat het dringend is?
[quote:b428626c88="Diviance1"]Daarvoor moet ik over Quicktime Pro beschikken en dat heb ik niet.[/quote:b428626c88]
Blijven lezen... Er staan nog meer programma's in het topic. :wink:
En ik had me nog ZO voorgenomen om in het nieuwe jaar niet meer te reageren op draadjes met "dringend", "urgent" of "spoed" in de titel... Nou ja, toch nog twee dagen volgehouden. ;-P
Films downloaden en branden is toch net zo illegaal als programma's downloaden of iPhone's hacken? En dat mag (hier) toch helemaal niet?
Oplossingen voor je probleem via de DVD-afdeling van de Mediamarkt, Bol.com, etc..., via marktplaats.nl en misschien via de On Demand service van UPC. En anders de videotheek.
Gebruik het eenvoudige programma Submerge (vind je wel met de hulp van Goolgle en je VISA card voor de $9 sharewarekosten). Of als je geen euro's te besteden hebt: FFMpeg.
Daarna gewoon het resultaat branden met Toast en klaar is Kees.