Ondertiteling probleem in iTunes

Hallo!

Ik heb dus via de sticky software enz. gedownload om video’s te converteren, en ik heb ook de aanwijzingen gevolgd om met Quicktime pro ondertiteling in films te zetten. Nu heb ik de film dus beondertiteld en in iTunes gezet. In iTunes speelt hij nog steeds af met ondertiteling, alleen als hij op mijn iPod Touch staat, speelt ie wel af maar dan zonder ondertiteling.

Kan iemand mij helpen? Het lukt mij maar niet om die ondertiteling in de iPod erop te krijgen.

Dankjewel alvast, Tjeerd :slight_smile:

Staat de ondertiteling los bij de film, of staat het er ' ingebrand' ?

Heb je 't met quicktime pro gedaan of met iets anders? Was 't een bestand op je HD of van een DVD? Ik zelf gebruik Xilisoft Ripper Platinum 4 maar die is voor zo'n trage windows bak en niet voor zo'n snelle mac.

Heb je 't met quicktime pro gedaan of met iets anders? Was 't een bestand op je HD of van een DVD? Ik zelf gebruik Xilisoft Ripper Platinum 4 maar die is voor zo'n trage windows bak en niet voor zo'n snelle mac.

Heel simpel met Quicktime Pro. Met TitleLabs heb ik de ondertiteling als .txt geëxporteerd en geopend in Quicktime Pro. In Quicktime Pro heb de ondertitels geselecteerd en wijzig --> Voeg toe aan film gedaan. Alles klopte en alles staat er volgens mij vast in, maar toch niet vast genoeg want op de iPod verschijnen ze niet.

Raar, heb ik geen oplossing voor.

ik heb mischien een oplossing: als je op je ipod touch naar settings gaat en dan naar video dan staat daar bijschriften geluid. deze staat standaart uitgevinkt mischien moet je die aanzetten...

als het lukt hoor ik het graag !

Hmm.. jammer, het werkt niet.

Niemand? Friends kijkt een stuk fijner met ondertiteling (niet dat mijn Engels slecht is)