onduidelijkheid over Apple Ipod Camera connector

Ik ben van plan om een ipod camera connector aan te schaffen. Maar er zijn me nog een paar dingen onduidelijk.

Als ik het goed bekeken heb. Kunnen er alleen camera’s op met een USB kabel. Ik heb zelf o.a. een nikon coolpix 3100. Dat kan, maar dat is usb 1.0 en dat is sloww. Ik heb wel een card reader met usb 2.0 kan die er dan niet op?

En staan de foto’s direct op je ipod? kan je ze ook bekijken… ik geloof van wel maar weet het niet cker…

gr.
Seph

cardreader kan eraan gehangen worden, of deze daadwerkelijk met 2.0 gebruikt wordt betwijfel ik. Pics komen direct op de iPod ook (en ook te bekijken dus)

YO!

Ja ze komen op je iPod en ze zijn te bekijken, maar alleen op t display van de iPod zelf. Niet op tv of beamer via de video-uitgang. Daarvoor moeten ze toch eerst op de computer geweest zijn.

Er zijn inderdaad mediareaders die werken. Ove rhet algemeen zijn dit wel Powered media readers (dus een eigen aparte voeding). de ipod zal dus niet de reader voeden. In de apple Ipod discusions van de apple site staan een aantal threads met readers die werken.

En ja,
Na importeren kan je direct de foto’s bekijken.
Iedere importeer actie zal een eigen filmrolletje krijgen.
Je kunt met de ipod deze filmrollen bekijken of evt wissen.

okee, de "nonpowered" trust 725USB2 van nog geen 15 euri doet t ook

YO!

eehhhh.. potverdeeeeee... zat ik ernaast???

nou ja, tis maandag…