Beste moderators,
Zoals jullie denk ik wel ook en weten is sinds een week is die rare side-bar rechts zwaar corrupted...
En ook echt in elke browser kwam ik achter... Wanneer gaat jullie dit weer maken?... want het staat echt raar!
lijkt mij gewoon kwestie van je css-sheet even goed nakijken?....
Op mijn iPod zie ik wel heel kort de afbeeldingen onder elkaar verschijnen, maar die verdwijnen meteen nadat de pagina geladen is.
Dus ik zie het probleem niet.
[quote:026ecc3e16="f.zijlstra"]Beste moderators,
Zoals jullie denk ik wel ook en weten is sinds een week is die rare side-bar rechts zwaar corrupted...
En ook echt in elke browser kwam ik achter... Wanneer gaat jullie dit weer maken?... want het staat echt raar!
lijkt mij gewoon kwestie van je css-sheet even goed nakijken?....
Frank [/quote:026ecc3e16]
Inderdaad, ik had het vanmiddag even. Vista + IE8. Refreshen hielp niet, nu is het weer in orde!
heej wat apart zeg, dat er dus wel mensen zijn die het probeelm erkennen maar ook heel veel mensen nergens last van. Het zou goed kunnen dat het van de update 10.5.7 is gekomen want sinds die tijd doet het probleem zich voor.
Zowel op mijn MBP als op een PC die beneden staat doet het probleem zich voor (internet explorer 7)
mac: firefox/opera/safari/internet explorer allemaal het probleem..
Opera handeert echt 100% de webstandaarden, en als hij daar niet goed in wordt weergegeven, lijkt het mij dat die side bar niet goed is geschreven…
[quote:bd5eac65c2="jellepelle1234"]Haha, je moet ook niet meet een Windows PC naar een Macsite gaan. DUH....[/quote:bd5eac65c2]
Slaat natuurlijk helemaal nergens zo’n opmerking! Allereerst werk ik met een MBP en gebruik de browsers firefox/safari en opera. en daarbij hoort een ‘Goede’ website het op alle browsers te doen! Als dat niet het geval is ben je gewoon geen goede programeur! Dus of ik nou met een PC of Mac gebruik, maakt geen bal uit…
BYTHEWAY: wat is een Macsite …
[quote:99bccf1375="LucasJV"]Maak anders eens een schermschiet van je browser, dan weet iedereen waar je het over hebt.[/quote:99bccf1375]
[quote:99bccf1375="f.zijlstra"]hier een foto van het betreffende probleem:
[url]http://gallery.me.com/f.zijlstra#100047/Afbeelding-201&bgcolor=black[/url][/quote:99bccf1375]
Maar om het voor jou makkelijk te maken: