Ongewenste breaks in Word 2004

Het gebeurd vaak dat gedurende het corrigeren van WORD documenten er plotseling ongevraagde breaks opduiken. Vaak resulteert dan in 2-a-3 pagina's waarop slechts enkele of zelf geen enkele zin op staat. Het vreemde is dat je de breaks niet ziet staan, laat staan dat je ze kan verwijderen. Het komt erop neer dat ik de verschillende stukken tekst 1 voor 1 moet copy-pasten in een nieuw document om verder te kunnen werken. Het gaat steeds om documenten die me zijn doorgestuurd, aldus denk ik dat ze te wijten zijn compatibiliteitsproblemen tussen word en mac. Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem (anders dan: een mac voor iedereen)?

Wellicht dezelfde stijl overal toepassen en dan alles opnieuw nakijken?

Heb je al op de verborgen-tekens-knop gedrukt? Dan komen als het goed is ook alle page-breaks enzo tevoorschijn.

Als ze daar ook niet staan, is Word weer eens in de war. Dit soort problemen had ik té vaak… Ben maar OpenOffice / NeoOffice gaan gebruiken, daar werkt opmaak consistenter.

(Maar dat lost je probleem niet op)

Als onderwaterscherm niet werkt, wat gebeurt er na opslaan (voor de zekerheid even andere naam geven…) en dan weer openen? Kloppen de pagina’s dan wel?

Ik heb net ontdekt dat het probleem zich enkel voordoet als de track changes op staan. Waarom nu juist dat een verschil uitmaakt weet ik niet.

Bij mij doet Word wel vaker vreemde dingen. Ik vind het niet echt goede software

[quote:fbf15dd5ec="Livey"]Ik heb net ontdekt dat het probleem zich enkel voordoet als de track changes op staan. Waarom nu juist dat een verschil uitmaakt weet ik niet.[/quote:fbf15dd5ec]

Soms is een stuk zó [aan commentaar en verandering onderhevig, dat er heel veel commentaar bij is en het niet meer in die grappige ballonnetjes past aan de rechterkant.

Bij wijze van oplossing duw ik wel eens een pagebreak tussendoor, zodat het commentaar / de changes nog op de pagina passen. Dan duw ik er nog wel een extra comment bij dat er een pagebreak tussen zit. Kan het daaraan liggen?Ik weet niet of pagebreaks ook worden meegenomen bij de track changes (en ik kan het ook niet meer produceren, Word is hier van de computer geknikkerd :oops: :wink:

Misschien dat je het op kunt lossen door in de Review knoppenbalk een andere view ([i:2538210639]Show final without markup[/i:2538210639]) te kiezen.