Hallo medemaccers,
Ik heb weer een vraagje. (heb het hier maar geplaatst, weet niet of het de juiste rubriek is, sorry dan)
Ik speelde voordat ik de mac had, weleens online games, via Gamesquare.
Maar helaas met mijn macje is dit NIET mogelijk, en schijnt door de JAVA-APPLETS, (wat het precies is, weet ik niet eens) te komen.
Ik zal proberen uit te leggen wat er gebeurd.
Zodra je op de site bent, kun je als vaste bezoeker, inloggen met je nickname en wachtwoord, dit gaat de ene keer wel, en dan andere keer weer niet. Mocht het wel lukken, ben ik binnen, maar alles slaat vast, welke browser ik ook gebruik.
Ik kan niets doen of ik nu wil spelen met iemand, of berichten wil lezen / sturen. Het balletje wat je ziet bewegen, als een site geladen wordt bijvoorbeeld, blijft bewegen, en vervolgens kan ik hier niets .
Sterker nog, ik kan de site niet afsluiten, kan zelfs de hele browser niet aflsuiten. Het enige wat me dan nog rest, is de mac uit te zetten, en dan maar weer opnieuw op te starten.
Ik hoop dat iemand mij een oplosssing kan aandragen, zodat ik er wel weer gebruik van kan maken, maar in ieder geval de reden weet, waarom dit gebeurd.
De browsers die ik heb momenteel, heb ik allemaal getest voor deze site, en het zijn de volgende browsers:
IE , Mozilla, Omniweb, chimera.
Ben benieuwd, alvast bedankt,
M.A.A. Mijn Appeltje Anja