Bij online spelletjes zoals Medal Of Honor en al de rest heb je op zeker moment een zekere "Pingwaarde"... Kan iemand mùe daar een beetje meer uitleg over geven

Dank bij voorbaat

De ping geeft de reactie snelheid tussen jouw, en de andere server aan. Hoe lager de ping, hoe beter. Als je gaat spelen op servers met een hoge ping, zul je zien dat het spelen van het spel een stuk minder sportief is.

Ik merk ook dat de reactie van mijn bewegingen en het schieten ook meestal net iets te traag gaat.. ligt dat ook aan mijn "pingwaarde"

Ik was laatst bij eens van m'n Windows vrienden en die wou er eentje met een hoge ping nemen voor het spelen van mohaa. Ik zeg, maar een hoge ping is toch slecht? Hij neemt er een met de laagste ping (ik denk 15) en hij zegt zo. Wow wat gaat dit vlot

Ik kan alleen uit mijn online Unreal Tournament ervaring spreken:

Ik speelde Unreal Tournament met 4 mensen waarvan 1 in Miami, 1 in New York en 1 in London. En ik dus in Amsterdam. Een aardig eindje uit elkaar. Of dat scheelt, ik denk het wel.

London was altijd host. Mijn ping was nooit hoger dan 50. De ping van de New Yorker was rondom de 100 en van de Miami Beacher ietsje hoger zelfs dan 100. Op zich was dat goed te doen. Zodra ik echter een ander appie startte wat ook gebruik maakte van mijn internetverbinding, dan schoot mijn ping omhoog.

Een hoge ping is dus niet goed, een hoge ping geeft een “lange tijd” van respons tussen servers aan. En je wil geen lange tijd. Ik schiet iemand liever snel dood. Doet minder pijn.

:slight_smile:

Thx. Maar heb altijd de indruk dat mijn bewegingen net die vertraging hebben. vooral bij het vuren van mijn wapen heb ik dat gevoel

[quote:06feabbd78="Final Cut"]Thx. Maar heb altijd de indruk dat mijn bewegingen net die vertraging hebben. vooral bij het vuren van mijn wapen heb ik dat gevoel[/quote:06feabbd78]

Als je online game soms blijft haken dan noemen ze dat lag, dat is als je ping dramatich snel omhoog gaat en dan na een paar seconden weer daalt. Het is het beste als je naar een server zoekt, een filter aan te zetten die de servers filtert dus laten we zeggen dat het spel alleen maar servers laat zien die een ping van 0ms tot 100ms hebben. En dan is alles gewoon ok. En over die filter moet je maar even verder zoeken en kijk ook eens naar info van windhoos mohaa, dat werkt gewoon het zelfde. Ik speel op windhoos vaak Half life Counter strike online. Counter strike is volgens de meeste mensen het beste online game allertijden. Ik ben zelf van plan om een nieuwe iMac te kopen en ik wil weten of Counterstrike er ook voor de mac is.

Hey,

Ik zal eerlijk zijn, heb nog nergens een bericht gehoord dat Half life naar Mac komt…

WIndohoos?? is dat een soort Game Ranger?? waar kan ik die vinden???

Ps: heb dat ook bij spelletjes waarbij mijn ping maar 10 of 20 is…
In elk geval THX aan iedereen, heb weer wat bijgeleerd