Ontgrendel geluid in iOS7

Waar is het ontgrendel geluid gebleven in iOS7? Vergrendelen gaat nog wel gepaard met de bekende klik.
Weet iemand hoe je dit weer aan kan zetten, of moet ik er maar definitief afstand van doen? Ik mis het dagelijks.

Wie mist het nog meer?

Mij valt het ook nog elke keer op als ik hem ontgrendel. Maar ik mis het niet echt.

Misschien een open deur: Instellingen/Geluiden/Vergrendelgeluiden wel aangezet/uitgezet? Verder de schuifbalk in hetzelfde venster wel/niet geschoven?

Vergrendelgeluiden werken bij uitzetten, bij aanzetten hoor je echter niets.

Lekker allebei uit. Veel beter. :slight_smile:

Ik mis het niet heb wel heb ik vergrendel geluid aan, maar ik mis het ontgrendel geluid niet, ik vind de nieuwe ringtones wel leuker, dan die oude. Ik zit te wachten op de whatsapp update.

Ik vindt het een enorme verbetering zonder geluid. (ook al kon je het wel uitzetten in eerdere iOS-versies)

Toetsenbordgerammel heb ik al jaren uitstaan, vergrendelgeluiden heb ik nu ook uitgezet. Ik heb het wel een beetje gehad ermee.

Ik zit al tijden te wachten totdat Whatsapp het mogelijk maakt dat “BOING” geluid uit te zetten als ik een bericht ontvang terwijl ik gewoon “in de chat” zit. Kan nu alleen door al het geluid uit te zetten.

Kun je het camera geluid eigenlijk wel uitzetten in iOS 7?

EDIT: opgelost door de Silent knop aan te zetten.

Ook voor Skype en en Google moet je het geluid vrijgeven
Via instellingen > privacy > geluid. Wel raar ?