ontspannen

Ik had vroeger op os 9 het geluidje 'ontspannen' waar ik veel plezier mee had. Is dit geluidje al weer verkrijgbaar voor os X? :mrgreen:

zoek een leuk ceedeetje!

Ja, of zoek een leuk leukje, misschien is het wel leukje als je een leuk antwoordleukje zou kunnen leuken zonder het leukjeforum te ontleuken qua leukjes, bedankt voor je leuke leukjesreactieleukje.

leuk gesprek!

Ik heb een CD "Swim With the Dolphins", die kan ik wel even voor je omzetten naar MP3 of AAC, heerlijk ontspannend. Daarnaast heb ik ook nog AAC-tjes van die zweef CD van Ad Visser, misschien ook wel iets voor je?

[quote:860722a07e="lunapics"]Ja, of zoek een leuk leukje, misschien is het wel leukje als je een leuk antwoordleukje zou kunnen leuken zonder het leukjeforum te ontleuken qua leukjes, bedankt voor je leuke leukjesreactieleukje.[/quote:860722a07e]

zoek een ander forum, kun je daar je ei kwijt.

Mike, even de koptelefoon op, niet meeluisteren. Je hoort een heerlijk loungemuziekje van Ad Visser. [quote:26da94a2e1="lunapics"]Ik had vroeger op os 9 het geluidje 'ontspannen' waar ik veel plezier mee had. Is dit geluidje al weer verkrijgbaar voor os X? :mrgreen:[/quote:26da94a2e1] Je betoelt een geluidje zoals 'sosumi'? Ik ken dat niet uit OS9. Dus misschien heb je dat er zelf ooit ingezet... Anders kun je die er wel weer ingeknutseld krijgen door het vanuit OS9 sound om te zetten naar een OSX clipje. Hoe weet ik nog niet maar dat is zo gevonden.

Ik weet ook niet welk geluid lunapics bedoelt, maar waarom nemen een aantal van jullie hem zo in de zeik? Hij stelt toch alleen een serieuze vraag over een geluid dat 'ontspannen' heet? Kun je een geluid uit OS 9 trouwens niet gewoon importeren of overzetten in OS X?

Heb je geen oude systeem cd meer van OS8 of OS9? Misschien dat je daar het geluidje vind... ik neem aan dat je dit met QuickTime gewoon naar OSX kunt overhevelen. :D