Ontwerp nieuwe huisstijl.

Ik ben zoek naar enkele bedrijfjes of personen die huisstijlen kunnen/willen maken. Liefst uit België afkomstig.

ja, dan vis ik weer in de verkeerde vijver! haha!

Vertel eens wat over het bedrijf?

Fokkerdefok. We gaan toch niet discrimineren hier hè?! :wink:

*deleted*

Waarom gaat JongGroen niet naar een bureau? Ik moet zeggen dat ik deze werkwijze uiterst verdacht vind. Op deze manier heb je als maker totaal geen controle over de afhandeling.

wil best een offerte indienen en ander werk laten zien, maar dat is dan ook alles! als ze een ontwerp willen moeten ze mij eerst maar uitkiezen! .....en betalen:P

een puntje: Er staat ook niks over de technische gegevens van het logo ontwerp…dan wordt het sowieso lastig om een offerte te maken…

Er mist nogal wat info... zoals het aantal te gebruiken kleuren, de media waarop het logo gebruikt gaat worden (rechten). Dat moet worden meegenomen in de offerte. Je kan hier geen goede offerte op maken lijkt mij.

En waarom vraagt Jong Groen niet ontwerpers om voorbeelden van hun werk in te sturen met een begeleidende tekst erbij? Op die manier kiest Jong Groen een ontwerper die beter aansluit bij haar uitstraling!
Pas dan komen zaken als offerte etc. en wordt alles in gang gezet.

[quote:bea81eb196="MacBjorn"]Waarom gaat JongGroen niet naar een bureau? Ik moet zeggen dat ik deze werkwijze uiterst verdacht vind. Op deze manier heb je als maker totaal geen controle over de afhandeling.[/quote:bea81eb196]

Beste,

Ze waren op zoek naar een bureau en ik wou ook nog even enkele designers aanspreken, je kan nooit weten.

Mooi... het is zeker aan te bevelen om een aantal ontwerpers te verzamelen. Maar ik vind dat de firma in dit stadium nog niet bezig moet zijn met offertes enzo.... zoek een ontwerper uit op basis van het door hem/haar gemaakte werk. Op deze manier komen jullie erachter of een bepaalde ontwerper bij jullie visie past.

Daarna maak je concretere afspraken en wordt een offerte gemaakt.

Succes!

@marloez

wat ze bedoelen is

1. een offerte maken met een prijsraming voor een huisstijl en een logo

2. een offerte maken voor enkel een huisstijl

dus je hoeft nog geen ontwerp te maken op voorhand … enkel een prijsopgave

:slight_smile:

jaja...daarkwam ik later ook achter, geen zin in correctie..... :P

Waarom weten Marloez en MacBjorn meer??? Of mis ik iets?

[quote:40c2c21e29="dimelot"]Waarom weten Marloez en MacBjorn meer??? Of mis ik iets?[/quote:40c2c21e29] weten wij meer? leg uit!

:stuck_out_tongue:

[quote:82803545b5="MacBjorn"]Waarom gaat JongGroen niet naar een bureau? Ik moet zeggen dat ik deze werkwijze uiterst verdacht vind. Op deze manier heb je als maker totaal geen controle over de afhandeling.[/quote:82803545b5] [quote:82803545b5="marloez"]jaja...daarkwam ik later ook achter, geen zin in correctie..... :P[/quote:82803545b5]

Het lijkt of jullie meer weten dan. In ieder geval MacBjorn. Maar er is iets ‘gedeleted’ en misschien stond daar iets meer over de opdrachtgever…

Maar het moet geen punt worden, vroeg ik me alleen af

o ja, nu zie ik het ook! haha! de opdrachtomschrijving is idd weggehaald...vandaar!

hmmm... da's jammer. De opdracht leek me in ieder geval zeer interessant.... En in Belgie wemelt het van de goede ontwerpers.