Onyx Taal Instellen?

Hallo,

Eén van de known issues van Onyx 1.4.7 is een onvolledige Nederlandse vertaling van het programma (is bij mij -en ongetwijfeld bij iedereen- voor ongeveer driekwart Frans en een kwart Nederlands).

Is er een manier Onyx 1.4.7 handmatig op een andere taal in te stellen - Engels bijvoorbeeld?

Bedankt!

Open met control-klik de pakketinhoud en ga naar de map Resources. Hierin moet je naar Dutch.lproj en open je localized.string om de taal te verbeteren.

De Help is niet vertaald. Wie zich geroepen om die Franse pagina’s in het Nederlands te gieten zoekt best contact met de maker.

[quote:5ff68ad1c8="michelvdb"]Open met control-klik de pakketinhoud en ga naar de map Resources. Hierin moet je naar Dutch.lproj en open je localized.string om de taal te verbeteren.

De Help is niet vertaald. Wie zich geroepen om die Franse pagina’s in het Nederlands te gieten zoekt best contact met de maker.[/quote:5ff68ad1c8]

Als ik jouw aanwijzingen heb gevolgd, en op “open strings” ben aangeland, en dat probeer te openen dan krijg ik een venster met het verzoek waar ik het openen wil.En daar loop ik vast.Wat moet ik dan doen?Alvast bedankt!

Hmm, je kan een Text editor proberen (NIET TextEdit) bijvoorbeeld SubEthaEdit...

Of de XCode Developer Tools installeren, dan kun je die lproj files gewoon met een Dev. programmatje openen.

Maxeddy, Bedankt! (het strijdbijltje is begraven!)

Schrijf ik je naam weer verkeerd, sorry.

[quote:ab609716b3="maceddy"]Hmm, je kan een Text editor proberen (NIET TextEdit) bijvoorbeeld SubEthaEdit...

Of de XCode Developer Tools installeren, dan kun je die lproj files gewoon met een Dev. programmatje openen.[/quote:ab609716b3]
.string bestanden kun je met Teksteditor openen. Sleep hiervoor het bestand op het Teksteditor-icoon. :mrgreen: