Oordop-hoesjes, ergens te koop?

Nou heb ik de fantastische gave om de oordop-hoesjes die bij je oordopjes zijn geleverd zeer snel kwijt te raken. Op één of andere manier schuiven die er 'ergens maar waar?' af. Zonder deze hoesjes blijven de (originele iPod) dopjes al helemaal niet zitten.

Nu kan ik mijn oren een week niet wassen, dan blijven ze wel bisonachtig plakken, maar koop toch liever een stel reserve.
Maar waar?.. zijn die gewoon overal te krijgen of moet er een nieuw setje komen?

:slight_smile:

[quote:beb034f09f="johie"]Nou heb ik de fantastische gave om de oordop-hoesjes die bij je oordopjes zijn geleverd zeer snel kwijt te raken. Op één of andere manier schuiven die er 'ergens maar waar?' af. Zonder deze hoesjes blijven de (originele iPod) dopjes al helemaal niet zitten.

[b:beb034f09f]Nu kan ik mijn oren een week niet wassen, dan blijven ze wel bisonachtig plakken, maar koop toch liever een stel reserve.[/b:beb034f09f]
Maar waar?.. zijn die gewoon overal te krijgen of moet er een nieuw setje komen?

:)[/quote:beb034f09f]

:smiley: :smiley: :smiley: Hahaha!

Ik zou op www.ebay.de kijken. Daar staan de meest ondenkbare accesoires op, en tegen ongelofelijk lage prijzen. De Nederlandse eBay is zo klein, dat daar niks te vinden zal zijn. De Duitse eBay werkt precies hetzelfde, alleen de taal is anders. Betalingswijzen zijn hetzelfde.

Of via de garantie via de Apple site een nieuw setje bestellen…

Elke goed voorziene electronica of hifi-zaak heeft die dingen

Hier bij de Expert zijn ze bijvoorbeeld gewoon te koop.

Dank voor de adviezen,

Zal eens bij een Expert winkel of echte HIFI winkel kijken.

Bij de MediaM konden ze me niet helpen, ja nieuw setje kopen. (die niet eens te koop is vlgs mij origineel) En in de AppleStore kon ik niks vinden.

Morgenavond kan ik hopelijk mijn oren weer eens wassen. :lol:

jemig... oordopjes...

[quote:748c5c7684="fritsdebeer.com"]jemig... oordopjes...[/quote:748c5c7684]

[size=18:748c5c7684][b:748c5c7684]?[/b:748c5c7684][/size:748c5c7684]

Of kijk eens in een winkel voor mobiele telefonie. Die handfree sets hebben ook zo'n oordopje met beschermhoesjes.

Ik heb er daar al gekocht van het merk “hama” (artikel 46290)

Suc6

Gewoon, bij de Handyman of zulk soort zaken. Die losse oordop-hoesjes kun je toch op elke straathoek kopen?

[quote:4cac156760="S.A.F"]Of via de garantie via de Apple site een nieuw setje bestellen...[/quote:4cac156760]

En dat geeft Apple gewoon weg?
Ikzelf raak er ook zoveel kwijt of ze zijn uitgerekt enso :?

mn vriend had dat ook en hij heeft direct in air oortjes gekocht ( dan kan je ze nooit meer verliezen) :wink:

Ik gooi die dingen altijd weg ,maar aangezien ik nogal wat oordopjes heb versleten heb ik er nog wat gevonden Dus als je ze wil hebben moet je maar effe mailen ofzo Ik heb effe gezocht en ik heb 11 van die dingen

@ SAF.. ja JEMIG..

Ik (schrijver) ben 37 en weet niet waar ik zachte oordopjes koop…
gaat t ff niet?
Doe toch normaal…

Bij de Apple store in Cupertino (niet echt naast de deur, maar ja) hebben ze 2 soorten: Zwarte (logisch), een doosje met wit, lichtgrijs, donkergrijs en zwart en een doosje met rood, geel, blauw en groen. Ikzelf ben ze nog nooit kwijtgeraakt, dus kan hier eigenlijk niet zo goed over meepraten. Ik wil wel iedereen aanraden om hoesjes om zijn oordoppen te doen, want je kan ze makkelijk uitspoelen als er oorsmeer of huidschilfers of zoiets aan komt te zitten (ik zou niet aan willen raden je oortelefoons onder de kraan te houden).

Er zijn ook nogal veel mensen die de oordophoesjes niet gebruiken (vooral kinderen en vrouwen) omdat hun oren anders te klein zijn voor de oortelefoontjes. Die gebruiken ze dus helemaal niet. Verder zijn er nogal wat mensen die verschillende keren nieuwe oordopjes hebben gekregen - omdat ze vaak kapot gaan - en dus heel wat hoesjes hebben liggen, omdat je die er ook steeds weer bijkrijgt. ik zou gewoon dus een oproep doen op deze site. Want iemand die ze niet gebruikt, geeft ze misschien wel makkelijk weg.

Inderdaad.

Ik heb er nog wel een paar in de aanbieding, ik gebruik ze toch niet. stuur even een PB dan stuur ik ze per post.

Mediamarkt heeft ze ook.

Heb ze laatst los verkrijgbaar gezien in de Bijenkorf Apple Store in Amsterdam. Ik weet niet veel van de prijzen, maar was niet goedkoop volgens mij..

Nu kan ik ook wel een paar gaan aanbieden, maar aangezien het al twee anderen hebben gedaan lijkt me dat niet nodig.

Ik gebruik ze ook niet en ik heb hier nog drie paar liggen. 1 heb ik er al weggegeven.

die vind je hier in la belgique gewoon in mediamarkt en itpro maar kosten wel 10 euro voor 10