Oordopjes iPhone 3G

Afgelopen winter heb ik voor mijn iPhone in Amerika nieuwe oordopjes gekocht, v moda vipe duo's. ( http://www.v-moda.com/headphones/vibeduo.aspx )

Ik ben er alleen toch niet helemaal tevreden over, doordat ze een cilindervorm hebben (om het zo maar even te noemen) heb je weinig steun in je oorschelp waardoor ze vrij snel losraken en uit je oor vallen.

Een vriend van mij heeft bose in ear oordopjes die ik heel lekker vond zitten maar daar zit geen microfoon bij wat ik toch wel handig vindt.
Iemand een idee/tip welke oordopjes goed bij mij passen? Ik namelijk niet echt zin om wederom verkeerde oordopjes te kopen waardoor ik weer 100 euro weggooi!

misschien zijn de nieuwe apple in-ears dan wat voor je? ik vind ze voor in ears erg goed zitten en de geluids kwaliteit vind ik ook goed en de mic en knoppen die je nodig hebt zitten er ook op!

ja die vond ik inderdaad wel aardig maar niet heel bijzonder, daarom vroeg ik mij af of iemand nog een alternatief had

Ik heb ook de oordopjes die jij hebt, maar ik ben er heel tevreden mee. Heb een ander model oor als jij denk ik.

Ik hoor veel goeds over de 300cx of iets dergelijks? Sennheiser geloof ik.

[quote:2a4912e40a="Faure"]Ik hoor veel goeds over de 300cx of iets dergelijks? Sennheiser geloof ik.[/quote:2a4912e40a]

nadeel van deze dopjes net als die van de bose in-ear is dat ze geen mic hebben
en dus niet echt handig zijn voor bellen met de iphone

Sennheiser MM 50 iPhone heeft een microfoon.

[quote:ca98c7b644="Steve Werk"]misschien zijn de nieuwe apple in-ears dan wat voor je? ik vind ze voor in ears erg goed zitten en de geluids kwaliteit vind ik ook goed en de mic en knoppen die je nodig hebt zitten er ook op![/quote:ca98c7b644]

Ben er totaal niet tevreden mee.
Veel te weinig bas en ook te laag volume

als ik jullie zo hoor vraag ik mij af of er wel een goed alternatief is of dat ik toch voor oordopjes zonder microfoon moet gaan.

heb zelf ook de bose gehad. En ik kan je zeggen dat ze heel erg teleurstellen voor mij omdat ze constant uit mn oor vallen. Kun je net zo goed de standaard oordopjes van Apple gebruiken. Zelf heb ik lang tijd de in-ears van Sony gehad. Sony MDR-EX serie zoals deze [url]http://www.bol.com/nl/p/elektronica/sony-mdr-ex90lp-in-ear-hoofdtelefoon/9000000006143862/index.html[/url] Majah die hebben geen mic maar wel superkwaliteit!

Wat je zou kunnen doen is eens kijken op www.labformaat.nl . Zij kunnen malletjes maken van je oren en daar maken ze een passend oorstukje van waar jouw oordopjes inpassen. Ik heb geen idee hoe duur ze ze zijn, dan moet je ze even bellen. Maar je hoeft dan geen nieuwe oordopjes te kopen.

[quote:6da02d8a73="Steve Werk"][quote:6da02d8a73="Faure"]Ik hoor veel goeds over de 300cx of iets dergelijks? Sennheiser geloof ik.[/quote:6da02d8a73]

nadeel van deze dopjes net als die van de bose in-ear is dat ze geen mic hebben
en dus niet echt handig zijn voor bellen met de iphone[/quote:6da02d8a73]

Je kan dit er altijd nog er tussen hangen:

Griffin SmartTalk
http://www.macwinkel.nl/product/selectproduct?productid=6241-SMRTLKB

Dan moet je er nog steeds iets bijkopen. Ik zou voor de op maat gemaakte dopjes gaan.

Maar de op maat gemaakte hebben wel een microfoon erbij?

Ze gebruiken gewoon de oordopjes die je nu al heb. Je hoeft geen andere oordopjes te gebruiken.

Ik heb de Ultimate Ears MetroFi 220 gekocht, die hebben een behoorlijk geluid. Ze zijn vergelijkbaar met de Sennheiser CX 400 II, maar dan dus met een microfoon.

[quote:80f3e53209="unSOUND"]Ik heb de Ultimate Ears MetroFi 220 gekocht, die hebben een behoorlijk geluid. Ze zijn vergelijkbaar met de Sennheiser CX 400 II, maar dan dus met een microfoon.[/quote:80f3e53209]

Oke, maar waarom heb je voor deze gekozen?