ik heb nu anderhalf week een iPod .. ben er erg blij mee.. maar gisteravond deed mijn linker oordopje raar... ik dacht zelf dat het aan de muziek lag... maar vandaag heb ik het weer... als ik de muziek wat hard zet en mijn oordopjes goed indoet heeft de linker oordopje minder 'bas'.. en hij kraakt af en toe best erg ... wat kan ik hier aan doen?
(a) teruggaan naar de winkel en nieuwe oordoppen vragen, of Apple bellen en je probleem uitleggen. Kans is groot dat je nieuwe exemplaren kirjgt (b) eerst eens kijken op het forum of deze vraag al niet een keer eerder gesteld is; de kans is groot dat je het antwoord had kunnen vinden.
ok sorry dan..maarja ben nogal lui :evil:
Probeer eerst eens wat aan je plugje, dus dat ding dat je in je iPod steekt, een beetje te draaien. Dat hielp eerst bij mij. Later zijn de oordopjes helemaal kapot gegaan (Niet door dat draaien hoor) en toen heb ik [url=http://depot.info.apple.com/ipod/]bij Apple[/url] nieuwe besteld...
Binnen garantie gewoon contact opnemen met winkel of Apple direct. Ze zijn vrij snel met het opsturen van nieuwe.
[quote:2fa08282df]Probeer eerst eens wat aan je plugje, dus dat ding dat je in je iPod steekt, een beetje te draaien. Dat hielp eerst bij mij. Later zijn de oordopjes helemaal kapot gegaan (Niet door dat draaien hoor) en toen heb ik bij Apple nieuwe besteld...[/quote:2fa08282df]
jah maar wel kut…ik heb ze pas anderhalve week … wel balen als ik zelf alweer nieuwe moet kopen…maar ik ga eerst ff terug naar de winkel
en als ik ze daar niet krijgt bel ik gewoon ff naar Apple…
[quote:6b4012f1e6="GioStyle"] jah maar wel kut...ik heb ze pas anderhalve week :( .. wel balen als ik zelf alweer nieuwe moet kopen..maar ik ga eerst ff terug naar de winkel :) en als ik ze daar niet krijgt bel ik gewoon ff naar Apple..[/quote:6b4012f1e6]
Je hoeft helemaal niets te kopen, die zijn nog in garantie!
Veel succes
Klaus
[quote:42c466f19b="klaus"]Je hoeft helemaal niets te kopen, die zijn nog in garantie![/quote:42c466f19b]
Klopt! En je hebt ze supersnel binnen!