Op zoek naar een "folder maker"

Samen met mijn collega's maken wij mooie documentaires maar de folders, dvd hoesies etc zijn meestal een beetje teleurstellend. Dus dat willen we niet meer zelf doen..... omdat we dat eigenlijk niet kunnen.

Dus ben op zoek naar mensen die dat dus wel kunnen. (tegen betaling uiteraard).

We maken natuur documentaires (maar niet met Kim Holland :wink:)

interesse? mail me maar op: stevej at xs4all.nl.

[url=http://www.google.be/search?num=100&hl=nl&newwindow=1&as_qdr=all&q=folders+ontwerpen+site%3A.nl&btnG=Zoeken&meta=]Google[/url] http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=69566

[quote:2a2a6cfc5d="Yaris"][url=http://www.google.be/search?num=100&hl=nl&newwindow=1&as_qdr=all&q=folders+ontwerpen+site%3A.nl&btnG=Zoeken&meta=]Google[/url] http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=69566[/quote:2a2a6cfc5d]Kom op zeg kan je echt niks anders als links naar google of apple discussion forum ?

Meneer Guggenheimer vraagt toch duidelijk dat ie graag wil dat anderen het gaan doen voor hem, tegen betaling zelfs. Nu geef jij em een link naar een andere pagina waarin staat hoe je een folder moet maken. [b:2a2a6cfc5d]daar vraaagt ie toch helmaal niet om !!![/b:2a2a6cfc5d]

succes Guggie

P.S. ik ben een natuurmens :wink:

Het zou kunnen dat hij op die link naar het MacOSX.nl Forum nog handige tips vindt waarmee hij wel zelf een mooie folder kan maken. En als hij toch wil betalen, kan hij eender welke professionele drukkerij aanspreken. Vandaar mijn link naar Google. Dat ik veel links plaats naar Google of het Apple Discussion Forum is omdat de meeste vragen die op dit forum worden gesteld, al eens eerder zijn gesteld op Internet en waarop je het antwoord dus zelf kunt vinden, als je tenminste een beetje moeite doet om te zoeken. Alle moderators promoten het gebruik van de zoekfunctie. Jij doet juist het tegenovergestelde. Maakt het trouwens enig verschil of ik de topicstarter help door een link te plaatsen waarmee zijn probleem opgelost geraakt of door 17 regels tekst in te tikken ? Als ik het antwoord op een vraag zelf niet weet, zou ik de vraag ook onbeantwoord kunnen laten en de topicstarter in de kou laten staan. Nu help ik op mijn manier. Niemand is verplicht de links die ik geef aan te klikken of te lezen.

Nog een prettige dag, jeroenimo.

De topicstarter wil graag uit de brand geholpen worden door mensen die meer verstand hebben van grafische vormgeving. Dit heeft niets te maken met software en/of truucjes. Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat je de vraag hebt gelezen als een tip naar eenvoudige software om het zelf te doen. Je hebt TS willen helpen en dat is precies waar dit forum voor bedoeld is.

en nu weer :sotp:

[quote:0aa3c62a41="Adriaan"]Vacatures Zoek je iemand met Macgerelateerde talenten voor een positie binnen je onderneming? Op het forum kun je een vacature plaatsen voor een dergelijke baan, mits in de taakomschrijving duidelijk de relatie met mac of apple wordt uitgelegd, zoals Mac OS-systeembeheerder of iets in de grafische sector. Vacatures horen in Algemeen. Het is verstandig om voor het plaatsen van van een vacature te overleggen met de beheerders van MacOSX.nl. [/quote:0aa3c62a41]

uit :MacOSX.nl etiquette: Een aantal regels en wenselijkheden.

Het is dus mogelijk om vacatures op dit forum te stellen.

En uit Meneer Guggenheimer’s post kan ik opmaken dat hij op zoek is naar iemand die voor hem DVD hoesjes en folders wil maken .

Vandaar dat ik niet de zoekfunktie promoot. :wink:

Ik stel de vraag in dit forum omdat hier de mensen zitten die ik wil hebben. En ik denk dat net zoals ik niet iedereen Algemeen vaak bezoekt. (ik zit in de lounge en het video forum en doe mij best op iApps regelmatig te bezoeken om daar mensen te helpen)

Verder kan je aan mij post count zien dat ik wel wat ervaring heb op dit forum dus het wijzen op google en de zoek forum kan achterwegen worden gelaten. [size=7:4ecf4e618c]Iets wat echt vervelend begint te worden op dit forum.
[/size:4ecf4e618c]

Verder kan ik prima photoshoppen en met andere grafische software overweg maar gaat hier niet om een folder voor de slager maar het papier werk waarmee ik mijn volgende film gefinacieerd moet krijgen.

Verder is het een vak. Kan prima thuis maar ik monteer en regisseer ook beter dan de gemiddelde amateur. Waarom? omdat ik het al tien jaar doe en af en toe op de film academie heb opgelet :smiley:

Maar heb een boel reacties en ik hoop dat ik met een mede macosx’er verder kan gaan. Daarna komt de drukkerij wel!

leek me een leuke opdracht Guggie! :D als ik meer tijd had had ik ook wel even een mailtje gestuurd... Maar er zit vast iemand bij die je kan helpen! Zat talent op macosx.nl! ;)

Hoi Meneer G, ik zie net pas dit topic, ook ik heb het net als Marloez erg druk. Maar ik ben best bereid je te helpen als je er nog niet uit bent.

behappy

Ik heb heel veel reacties gehad. Ik ga er rustig naar kijken en kom er na het weekend persoonlijk op iedereen terug.