Op zoek naar goed mail programma

Ik ben op zoek naar een goed email programma die ook hotmail ondersteun wat zou het beste programma kunnen ziijn weet jullie er 1?

Mail van macosx? Helaas gaat hotmail ondersteuning verloren voor non web-based email omdat M$ het de nek omdraait .. dus helaas ik zou het niet weten dan..

Ik meen laatst gelezen te hebben dat Hotmail volgend jaar alleen via browsers is in te zien, of je moet er voor gaan betalen... :? (dat laatste weet ik ook niet zeker...)

Maar voor de meeste emailprogramma’s bestaan plugins om Hotmail te kunnen hanteren. Heb je Thunderbird al eens geprobeerd? Weet niet of die met Hotmail werkt, maar aangezien het ook onder Windows en Linux draait en er vooral onder de ‘Windonezen’ veel ‘Hotmailers’ zijn… :smiley:

Mail van Apple met een Hotmail pluginn! http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/18189

Entourage van Microsoft ondersteund (voorlopig nog) directe hotmail-account uitlezing, naast je eigen provider mail-accounts.

Ik heb in Classic altijd prima gewerkt met Eudora, maar sinds OS X werk ik met Mail. Er is wel een plug-in voor Mail om je Hotmail te lezen...