Op zoek naar webdesigner en PHP'er

Ik ben op zoek naar het volgende: [list:b4ef3b374f][*:b4ef3b374f][b:b4ef3b374f]Webdesigner:[/b:b4ef3b374f] Een webdesigner die zowel HTML pagina's als Flash kan. Een vereiste is een portfolio (voornamelijk Flash). Het gaat om funky sites voor feesten-organisaties, e.d. Heb je een portfolio, laat dan even zien. [*:b4ef3b374f][color=silver:b4ef3b374f][b:b4ef3b374f]PHP scripter:[/b:b4ef3b374f] Een basis of professionele PHP-scripter. Het gaat voornamelijk om simpele websites (klein nieuwssysteempje of databaseje). Kleine voorbeelden zijn genoeg.[/color:b4ef3b374f][/list:u:b4ef3b374f]

Ik zoek dit omdat ik een tijd geen webdesign/programmeren meer doe, maar toch frequent opdrachten binnen krijg. Je kunt gewoon thuis werken, betalingen gaan per opdracht (niet per uur).
Heb je vragen of wil je makkelijker communiceren, bel me even: 0346-330197.

[i:b4ef3b374f][b:b4ef3b374f]Update:[/b:b4ef3b374f] PHP programmeur al gevonden, “solliciaties” niet meer nodig.[/i:b4ef3b374f]

*Designer meldt zich*

www.dream-creations.nl Bekijk dan vooral de flashversie, inclusief portfolio.

Idem. www.freshface.be

PHP'er meldt zich. Zal je zo een mailtje sturen met wat referenties.

Klinkt als en meer dan interessant voorstel. Kijk alvast even op http://portfolio.yodeho.nl Ik neem morgen contact met je op om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.

Ik meld me ook [url]http://www.jacopoortvliet.tk[/url]

Spannend zeg. Het lijkt wel een sollicitatie. Wanneer krijgen we bericht? 8)

[quote:11b8b86e02="Zeolynx"]Het lijkt wel een sollicitatie.[/quote:11b8b86e02] Het is toch ook een soort van....

Sorry, ben te druk met school nu en heb m’n website nog niet online. Better luck next time!

[quote:a2e88682bf="WebJ"]Sorry, ben te druk met school nu en heb m'n website nog niet online. Better luck next time![/quote:a2e88682bf]

Je website ziet er ook zéér indrukwekkend uit :wink:

Anyway, ik laat z.s.m. wat van mij horen.

Mijne heren,

Bij deze solliciteer ik naar de functie van Directeur van uw bedrijf.
Ik verwacht u dan ook allen maandag om 09.00 uur op mijn kantoor om de functie door te spreken…

Ik ben ook benieuwd naar de ‘winnaars’

Weet niet waarom in de erste post het PHP-bouwerdeel grijs is, maar ik wil best wel PHP-opdrachten doen. Ontwerpers lopen er vast veel betere van rond... 8) Mail me maar als er iets is.

[quote:e61b05bba8]Update: PHP programmeur al gevonden, "solliciaties" niet meer nodig.[/quote:e61b05bba8]

Daarom waarschijnlijk

Wel jammer had mij ook wel aanbevolen voor beide
succes Adriaan

[quote:f2259a31d1="Zeolynx"]*Designer meldt zich*

www.dream-creations.nl Bekijk dan vooral de flashversie, inclusief portfolio.[/quote:f2259a31d1]

Vet mooie site man! vooral de Flash versie

[quote:9c58d7db20="Jurriaan."]

Vet mooie site man! vooral de Flash versie[/quote:9c58d7db20]

Dankje 8)

Nou maar hopen dat ik de “job” krijg. :slight_smile: Heb nog niks gehoord namelijk. :?