Opeens meer dan 700 files geüpdatet naar dropbox

Hallo allemaal

Dit is mijn eerste bericht op het forum :slight_smile:

Ik zat met een vraag in verband met Dropbox op mijn macbook pro. Ik was twee dagen niet meer op mijn laptop geweest en deed hem vandaag weer aan. Er kwam een melding van dropbox: Gisteren waren meer dan 700 files waren geüpdatet in de map resources. Ik kende de map niet eens en had al helemaal geen files geüpload naar Dropbox, aangezien mijn laptop al twee dagen uit staat. Er stonden dingen in de map zoals knoppen om op te nemen, die je ook op iPhone’s en iPod’s ziet bij de dictafoon, en allemaal andere bestanden. (Ik heb ook een iPod Touch van de vierde generatie die vast hangt aan mijn iTunes)

Ik heb de map en Dropbox snel verwijdert omdat ik bang was voor hackers. (Ik ben snel bezorgd :slight_smile: )
Moet ik me echt zorgen maken of is dit normaal?

Alvast bedankt :slight_smile:

Staat er een .app bestand in je dropbox? Deze .app bestanden zijn namelijk packages met daarin een map met de naam Resources waar onder andere alle afbeeldingen in staan die gebruikt worden in de UI van die applicatie. Aangezien er knoppen instaan om op te nemen zou het om skype.app of een andere app om met de computer te bellen.