open netwerken

[quote:8cab6e8ea0="iJunk"]Beste mensen, wat vinden jullie netwerk open of dicht?

EIgenlijk is het best handig, want ik zit nu in een park van Utrecht en loop er doorheen en genoeg netwerken zijn open en dat is best handigh vooral op een zomer dag, dus dat is handig, maar in hoeverre is het gevaarlijk voor een mac en waar moet je opletten, thuis heb iki namelijk wel een WPA beveiiligd netwerk, en WEP schijnt minder beveiligd te zijn, maar wat is het beste.

Ik ga nu weer een stukkie lopen en over een min of 10 ga ik even kijken of er misschien berichtjes zijn;)

iJunk

p.s. Die sukels wisten niet eens waar je een apple kon kopen was even testen hehhehe, todaty ik hem liet zien, moest me inhouden ging hem bijna alles vertellen over mac:p[/quote:8cab6e8ea0]

Dit is geen reactie op je halve vraag, maar meer een reactie op je P.s. berichtje:

Voor je iemand anders een sukkel noemt, zou ik eerst naar jezelf kijken. Als je het woord sukkel en vele anderen in je bericht nog niet eens foutloos kunt schrijven… tja… wat maakt dat jou dan??? :evil:

Niet iedereen heeft natuurlijk verstand van computers, of het nou om een PC of Mac gaat.

ik heb dislexie waardoor ik mijn typt fouten niet kan zien :) afijn maar als iemand niet weet wie zijn concurrentie is vind ik dat eigenlijk niet zo slim.

Ok. In geval van echte dyslexie, bied ik je mijn excuses aan!

Feit blijft nog altijd ook dat een hoop mensen een PC hebben voor dagelijkse dingen en verder geen tijd, zin of interesse hebben om zich er verder in te verdiepen. Niet iedere computer gebruiker is per definitie een “freak” of geïnteresseerd in wat er meer speelt.

Ach… in hoeverre is Apple/Mac een concurrent? Ik ben zelf ook nog PC gebruiker en hoop met anderhalve maand over te zijn naar de Mac. Maar feit blijft dat Mac niet echt een concurrent is voor de PC, dat vele, vele malen groter is. Misschien maar goed ook, dat Apple niet zo overdreven groot is.
Als PC gebruiker vind ik de Mac communitie veel vriendelijker en veel opener en meer bereid te helpen bij vragen en problemen. In de PC communitie krijg je bij de minst of geringste vraag verwijten dat je maar moet zoeken, etc…

Wat zou er bovendien van de Mac geworden zijn als de Mac zo als de PC en MS nu was geweest? Meer virussen… Crashes… minder vriendelijke communtie en noem het allemaal maar op. De kracht achter Apple is zijn eigen hardware, eigen software en goede ondersteuning! Het kost je wel iets meer, maar hebt er ook meer plezier van!

Nee… vind de Mac communitie wel mooi zo, als buitenstaander.