"Open" nieuwsserver in Nederland?

Na een halve dag enkele tientallen gratis newsservers te hebben getest heb ik het wel een beetje gezien nu. Ik krijg het op geen enkele manier voor elkaar om vanaf mijn forum berichten in een nieuwsgroep te posten, met uitzondering van een enkele nieuwsgroep van een privé servertje in Flevoland. Hierdoor weet ik dus dat mijn php proggy wel goed werkt, maar als die gratis nieuwsservers laten mijn server gewoon niet toe. :cry: :evil:

[b:fff1b33f44]Weet iemand een gratis nieuwsserver in Nederland (of een buitenlandse die de groep nl.huisdier.algemeen heeft) waar ik wel van “buitenaf” berichten op mag posten?[/b:fff1b33f44]

Het is wel leuk en aardig dat ik de bezoekers op mijn forum nu ook de mogelijkheid kan bieden in UseNet te lezen vanaf het forum, maar als ze niet kunnen reageren is de lol er natuurlijk snel vanaf. :frowning:

Het zoeken naar gratis en overal bereikbare newsservers is via Google niet al te moeilijk lijkt me... In ieder geval, een server die ik nog wel eens gebruik, en blijkbaar nl.huisdier.algemeen ook doorgeeft, is allnews.readfreenews.net. Succes!

(Noot: Zoeken op “free newsserver” geeft me heel wat mogelijkheden
)

[quote:2e168c79d4="tricksel"]In ieder geval, een server die ik nog wel eens gebruik, en blijkbaar nl.huisdier.algemeen ook doorgeeft, is allnews.readfreenews.net. Succes![/quote:2e168c79d4]

Die had ik ook al getest, maar laat mij helaas niet posten. En geloof me, ik heb ECHT wel flink gezocht via Google en alle lijstjes met gratis newsservers die ik toen tegenkwam, maar de paar die echt werken geven weer niet nl.huisdier.algemeen door! :cry:

Maar goed, ik heb een account aangevraagt bij de Vrije Universiteit in Berlijn, die geeft 'm ook door, nu maar hopen dat dat wel werkt! :smiley: