Openen .pkg bestand

Hoi,

Ik heb een trial versie van illustrator cs gedownload, als ik deze nu wil installeren
krijg ik een .pkg bestand, en de mac weet niet waarmee hij die moet openen.

Waarmee moet ik dit bestand kopen?

Gr.

[quote:bc64dcbdc3="Enzo"]Hoi,

Ik heb een trial versie van illustrator cs gedownload, als ik deze nu wil installeren
krijg ik een .pkg bestand, en de mac weet niet waarmee hij die moet openen.

Waarmee moet ik dit bestand kopen?

Gr.[/quote:bc64dcbdc3]

huh dat is wel heel bizar, je mac zou gewoon moeten weten wat hij moet doen… .pkg is een package install bestand waarmee je dingen kan installeren dus… probeer eens Installer te openen en dat bestand te laden?

Weet OSX dat niet meer of weet windhoos dat niet meer? Bizar dat je dit moet vragen op dit forum, met al die bootrampfiguren.... :o

osx :wink:

Waar komt die trial versie vandaan? Is de download wel compleet? Hoe groot is het bestand?

Kan alleen maar een probleem geven als de file beschadigd is denk ik. Dubbelklikken moet een .dmg opleveren om je trial te installen.

Oke, bedankt.. Ik download hem even opnieuw!

Het is me nog steeds niet gelukt!

Ik krijg de volgende foutmelding:

Er is geen standaardprogramma opgegeven om het document Adobe Illustrator CS2.pkg te openen.

Wie weet hier nu raad mee?

Groetjes,

Proberen met Pacifist? ( http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/12743 ) Of met Unpkg? ( http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/26406 )

Joh dat kan toch niet normaal zijn....

Jep, het is gelukt! Maar is dit normaal dat het met deze software moet?

[quote:ba14d4f907="Enzo"]Jep, het is gelukt! Maar is dit normaal dat het met deze software moet?[/quote:ba14d4f907] Nee. Waar heb je hem opgehaald?

Nee is niet normaal, het programma "Installatieprogramma" zou het moeten openen. Te vinden in het mapje "hulpprogramma's" in de map "programma's"

wel gek hoor…

Bij mij staat helemaal niets bij hulpprogramma's :sealed: Hoe kan dit??

[quote:e5df607ec0="Enzo"]Bij mij staat helemaal niets bij hulpprogramma's :sealed: Hoe kan dit??[/quote:e5df607ec0] Wat bedoel je? Zit er in je map Programma's geen map Hulpprogramma's? Of is de map Hulpprogramma's leeg? Of staat er van alles in de map Hulpprogramma's, behalve iets dat Installatieprogramma heet?

Nee, er staat helemaal niets in het mapje hulpprogramma's?:S

Dus nu de vraag: Hoe kan ik de door mij (perongeluk) verwijderde hulpprogramma's terug halen?

Groetjes,

hmmm zacht gezegd: da klinkt niet best

Moet ik mijn hele mac opnieuw installeren? :cry:

Of kan het ook gewoon met een herstelprocedure ofzoeits?

gr

Wat is dat voor 'n Mac......?