OpenGL ontwikkeling voor mac? meer games op mac?

Weet iemand hoe het met de OpenGL ontwikkelingen gaat? Aangezien ik het jammer vind dat er zo weinig games op de mac gespeeld kunnen worden.. De nodige games (die ik speel) WoW WC3 (TFT) en UT2K4 draaien er gelukkig wel op af en toe wat anders zou ook niet verkeerd zijn..

Weinig "goede games" voor de Mac?? Kijk eens op www.Aspyr.com Er zijn zoveel goede/behoorlijke games voor de Mac, je hoeft je niet te vervelen hoor.

Valt best mee... Macka heeft een aardige lijst en anders kan je kijken op de site van [url=http://www.aspyr.com/]Aspyr[/url], die 'vertalen' een hoop PC games naar de Mac. Ze hebben ook een lijst van games waar ze mee bezig zijn.

Neuh tis een feit dat er gewoon niet zoveel games zijn voor Mac en alle grote namen laten lang op zich wachten ik wil bijvoorbeeld Age Of Empires 3 maar die komt pas als op Windows deel 47 uit is :?

meeste games zijn nu directx

[quote:99e26a4e83="lowfi"]meeste games zijn nu directx[/quote:99e26a4e83] Helaas wel... En Microsoft die maar niet vrijgeeft hoe dat in z'n werk gaat zodat het ook op andere OS'en kan draaien. Zou leuk zijn.

Over games gesproken, weet iemand wanneer Black And White 2 voor de mac uitkomt?

kijk op www.feral.co.uk die gaan het ontwikkelen

Qua games is DirectX gewoon onverslagen, Sinds Dx3 is de monopolie steeds strakker komen liggen.

Jammer genoeg is alleen Blizzard ons echt te vriend.