[± opgelost] Alle synthesizers van Arturia crashen

Als synthesizer liefhebber kick ik helemaal op de prachtige software-synthesizers van Arturia, zoals de MiniMoog V (http://www.kvr-vst.com/get/844.html) en de Yamaha CS-80.

Alleen de demo’s van die dingen crashen direct op mijn Mac (iMac 800, 512 mb, OSX 10.3.3).

Ik krijg nog net de synthesizers op het scherm, maar een split-seconde daarna klappen die dingen er uit.

Iemand ervaring met deze synthesizers, want ik zou heel graag één van de twee draaien (vooral de Minimoog V is erg mooi)?

Ik heb geen bal verstand van synthesizers maar wel even voor je gekeken of de demo's iets doen. Nou ze doen het. Als ik op een toets klik denderd er een electronische sound door de kamer (klinkt wel cool). En dat met een niet ondersteunde 9600 met 10.3.3 en een 800mhz sonnet G4 upgrade. Ik denk dus dat je het in de mac moet zoeken. Ook in X komen software conflicten voor hoewel ik er nog niet uit ben hoe die te herstellen. Zo gaat bij mij als ik webmail wil bekijken bij hotmail via MSN het programma indesign open...

Moog Modular en CS-80V doen het hier prima. Neem contact op met de Arturia helpdesk, misschien weten zij er meer van.

Gek genoeg besluit de MiniMoog V het bij mij ook opeens weer te doen (???). De Yamaha weigert echter nog dienst.

Toch Arturia maar eens even mailen. Hoewel ik hun website ook niet kan bereiken (toeval?).