[opgelost] Hoe krijg ik stuiterend Mail-icoon in de Dock?

Als ik een nieuw bericht krijg in Mail, hoor ik een geluidje en verschijnt er een rood balletje in mijn mail-icoon in de dock. Maar als ik op dat moment effe niet achter/voor mijn Mac zit weet ik dus van niks (ik heb mijn dock standaard op verbergen staan). Ik weet dat het icoon van Entourage gaat 'stuiteren' in de Dock, kan Mail dat ook???

Stuiteren doet het icoontje van Mail wel op het moment dat de mailprovider het wachtwoord van de account vraagt omwille van periodieke verificatie. Of het ook in te stellen is dat het gaat stuiteren bij een nieuw bericht weet ik (nog) niet. Ga ik even uitzoeken.

edit> kan niets vinden in Preferences. Wellicht weet iemand anders van een omweg.

Alvast bedankt maar dat hoeft niet, ik heb het zelf al gevonden onder voorkeuren > regels > elk bericht > bewegend symbool in Dock. Dus misschien nog handig als tip voor de andere...

thxs ... wist ik ook niet ...

Natuurlijk.......Rules. Perfect, dank je!

[quote:8a7bef0621]ik heb het zelf al gevonden onder voorkeuren > regels > elk bericht > bewegend symbool in Dock. Dus misschien nog handig als tip voor de andere...[/quote:8a7bef0621]

waar zie je dat dan?
[img:8a7bef0621]http://members.fortunecity.com/mvdyk/slides/Afbeeld.jpeg[/img:8a7bef0621]

:D Precies in dat venster dat jij hebt meegestuurd! Als je op de "van"-button gaat staan krijg je een hele lijst keuzes (roll-down menu) en de een-na-onderste is "elk bericht".

En bij “worden de volgende taken uitgevoerd:”
op button “verplaats bericht” gaan staan en dan krijg je weer een roll-down menu en kies je voor “bewegend symbool in dock”.

Sneppie? En ik weet dan weer niet hoe je hier images mee kan sturen :wink:

ah nu zie ik het elk bericht staat bijna onderaan ik had eroverheen gekeken bedankt

om images mee te sturen druk je gewoon op img dan tik je het webadres van die afbeelding in en dan weer op img

Tjeemig menig persoon is hier naar op zoek geweest, is dit nieuw in de laatste update van Mail? Want hier was ik echt heel hard naar opzoek. Mijn dank is groot (waar zouden we zijn zonder macosx.nl)

he Hans Klok, zit jij niet in China?

[quote:302e047c9a="Hans klok"]ah nu zie ik het elk bericht staat bijna onderaan ik had eroverheen gekeken bedankt

om images mee te sturen druk je gewoon op img dan tik je het webadres van die afbeelding in en dan weer op img[/quote:302e047c9a]

Maar dat is een link vanaf een website … maar kan je niet een foto uploaden ??? of moet je dat weer via het fotoalbum doen … vind ik eerlijk een beetje omslachtig …

Er zijn inderdaad wel fora waar het wel mogelijk is, ik weet ook niet waarom niet hier... dus de enige optie is de omslachtige.

Ik gebruik Mail Appetizer: [url]http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/22225[/url]

Erg fijne plugin voor mail.app … laat in een transparant schermpje de nieuwe mail zien op het moment dat het binnenkomt, ongeacht het programma waar je op dat moment in bezig bent.

Ooh die is helemaal goed!! Ik heb 'm al geinstalleerd. Thanx!