[OPGELOST] Iets om zip files te combineren?

Hallo,

Ik heb net iets binnengehaald met SABnzbd+, en nu heb ik in de Complete map een hele hoop zipjes staan van die download… Mijn vraag is nu of er iets is waarmee ik deze zipjes in 1 zipfile kan combineren, zodat ik het makkelijk uit kan pakken?
Alvast bedankt

Ik denk dat als je het eerste bestand uitpakt, de rest vanzelf goed komt ;)

Kijk anders even of je met StuffIt verder komt…

Nou ik weet niet of het dan goed komt, als ik het eerste uitpak, want die ziet ie niet als een zip file dus ik zal StuffIt maar eens bekijken

Ik heb al iets anders gevonden. Split en Concat. Werkt geweldig. :D

ook weer opgelost. :D

Want stuffit werkte niet?

Je kan SABnzbd+ toch zo instellen dat hij zelf unzipt en unrart? Dan ben je er helemaal van af. Voor zover ik weet staat dit zelfs standaard aan.

SAB unzipt en rart wel zelf. Maar dat 001 files combinen en zo dat deed ie niet standaard.

Ik moet zeggen dat SAB het uitpakken bij mij zo nu en dan ook wel eens achterwege laat. Zonder verklaarbare reden. De '001' files kan hij normaal gesproken wel aan. Overigens is Unrarx hiervoor ook een optie.

Ik denk dat het verschil is of er al dan niet .par bestanden bij zitten. In het .par bestand staat beschreven dat het eindresultaat 1 groot bestand moet zijn. Dan gaat hij kijken en vindt hij allemaal losse bestandjes met daarin blokken van het grote bestand. Uiteindelijk ziet hij dan dat hij genoeg blokken heeft en gaat hij het grote bestand 'repareren'. Zo hou je dus uiteindelijk het grote bestand over.

Als er geen .par bestand bij zit weet het programma helaas niet wat het moet doen. Je kunt het in de terminal heel gemakkelijk zelf doen:

[code:1:2f27b9ba91]cat *.0?? > uiteindelijke.naam[/code:1:2f27b9ba91]

en dan even wachten.

Kijk, zo leer je nog eens wat. Dank voor de reply. :D