[Opgelost] Incorrect verwijderen berichten in Mail.app

Als ik in mail.app een bericht verwijder dan verplaatst het programma deze niet naar de prullenmand, maar verwijdert deze direkt :-(. Dit ondanks de instellingen in de "voorkeuren": plaats verwijderde mail in aparte map en wis deze na één dag. Dus normaal gesproken moeten verwijderde mails naar de prullenmand worden verplaatst en pas na 1 dag verwijderd worden, maar gebeurt dit dus niet.

Weet iemand hoe ik dit kan herstellen?
Oh ja: ik gebruik Mail 1.3.8 (v618), MacOS 10.3.4 en heb een PowerMac G5 1.6 GHz, 1 Gbyte RAM.

Bij voorbaat dank!

"Plaats verwijderde post in aparte map" uitgevinkt zorgt er normaal niet voor dat je post direct verwijderd wordt, maar blijft de "verwijderde" mail in de mail in je postbus staan, hetzij in het grijs gekleurd. Hoe behandelt mail je verwijderde berichten als je deze optie uitvinkt?

Plus dan ook nog eens het cliché-antwoord: heb je na je update naar 10.3.4 je permissies reeds hersteld?

Ik had het kunnen weten... het waren dus inderdaad de permissies... Na het herstellen hiervan was het probleem verholpen. :) En dat terwijl ik deze toch regelmatig herstel. Bedankt dat je me hier nogmaals op hebt gewezen!