[opgelost] Instellingen GPRS / KPN via debitel/ blauwtand

Wie heeft er werkende instellingen die ik overkan nemen?

Op dit forum en internet vindt ik steeds verschillende oplossingen… Kan er ook niet veel tijd in stekken want de persoon voor wie het is gaat morgen op vakantie naar Frankrijk. (Hier wordt het ondersteund door KPN)

Joost

je hebt allereerst het "generic gprs" modem script nodig. zoek maar eens op generic gprs bij version tracker.

dan zijn de instellingen simple, als user dien je “debitel” in te voeren en als pasw ook. geen telefoonnummer invoeren en klaar zijn je instellingen

De beste -en dus werkende- drivers zijn hier te vinden:

http://www.taniwha.org.uk

Download hier de drivers voor jouw telefoon, en neem de inbel-instellingen over uit je telefoon (gebr.naam en wachtwoord). Kun je die niet vinden, kijk dan even op die site, daar staat ook een lijstje met settings. Die willen echter nog wel eens verlopen zijn…

Ik zit hier met mijn iBook met interne BlauwTand, Nokia 6600 en Telfort regelmatig online (o.a. onderweg, om servers -colocated- te rebooten.)

Inderdaad het werk allemaal HEEL ERG SIMPEL. Met orange hier. Had gegevens van KPN ingetikt. Modem driver gedownload van de genoemde site...

Joost