(opgelost) ipod van windows pc to mac pc

me ipod van windows naar mac pc. hoe moet het gewoon weer die cd instaleren? en dan zegt hij deze musicliberary acepteren als de de huppelenpup liberary?

moet ik hem formateren? ofzow wat betekent dat dat ik al me bestanden erop kwijt ben. want ben net een half bezig geweest om te alles op de hardeschijf ruimte te zette

Heb je al [url=http://forum.macosx.nl/search.php]gezocht[/url] op het forum? Je bent niet de eerste die deze vraag stelt.

ik zal effe kijken

oke this al gelukt, hij vraagt dan gewoon of ik deze liberary als hoofdliberary wil instellen zeg ik ja doet hij het, en dan staat alles nog gewoon op zijn harddisk.

dus slotje

Zodra je hem op de Mac aansluit, en de iPod voortaan daarmee laat syncen. zal hij dus wel eerst alles van de iPod gooien. Als je al je muziek nog op je PC hebt staan is dat geen probleem, anders moet je het eerst even van je iPod halen...

alles is nu goed al me muziek staat over via zijn harde schijf. helemaal top me ipod staat gewoon nog in windows formaat maar dat blijt neit uitmaken. me imac liberary is de hoofdliberary alles is goed

wat een top machine