Ik heb gister het design van mijn site aangepast in iWeb. Dat was een hele klus want je kan geen thema opslaan (of wel?). Maar dat is niet het probleem. Nadat ik dat gedaan heb was de teller op de welkoms pagina niet meer zichtbaar. Hoever ik ook naar onder scrol hij staat er niet. Ook als ik naar voeg in> knop > teller en dat uitvink en daar na weer aan vink dat gaat hij helemaal naar onder maar daar staat niks! Hoe kan ik dit oplossen?
Ook worden de andere knoppen ‘stuur mij e-mail’ en ‘gemaakt op een mac’ niet weergegeven.
Yes!! Opgelost! Als je namelijk de teller uitvinkt en daarna aanvinkt selecteert iWeb het en dan kun je met je pijltjes toetsen de teller ophoog schijven!! :D
had je toevallig de ruimte onder op 0 gezet? Als je die weer op 150 zet kun je je teller, gemaakt op een Mac etc. gewoon weer zien en slepen... (of deleten want het overbodige troep op je site ;-))
maar hoe kun je zien dan hoeveel mensen er op je site zijn geweest want ik heb het op m'n site gezet maar ik heb geen idee waar ik de resultaten kan bekijken