[opgelost] kleine hulp gevraagd bij mircrosoft office

heyloo, ik heb woensdag men versie van microsoft office gekocht.. maar 1 ding ontbreekt en ik weet niet of je het kan downloaden of iets dergelijks maar toch: gezocht Woordenboek Nedelands (dutch) voor microsoft office

dank bij voorbaat
pj

Staat op je CD in een mapje met extra's: Value Pack. Die moet je apart installeren.

dank je wel, bon topic mag dicht hoor

In geval van dit soort vragen kun je het beste (en dat kan alleen de topicstarter) in de titel [opgelost] erbij zetten.

Kan een moderator dat niet? Een rotwerk voor deze persoon natuurlijk, want er wordt een hoop opgelost...

Ja, dat kan de mod wel, maar die taak moet je hem niet (willen) toebedelen. Die zijn er meer voor om iedereen op het spor te houden. Als je probleem is opgelost zet je dat er gewoon even bij.

'k heb toch nog een vraag ik heb dat value pack nu geinstalled maar weer een prob ik kan die dictionairy niet kiezen: hij zegt telkens dat ik een custom dic moet zoeken (buiten de standaard custom dictionairy waar enkel de talen engels bij mogelijk zijn) dus ik heb in find de dutch taal gevonden maar ik kan die niet via custom dictionairy openen.

iemand een idee hoe je dus wel uw dutch dictionairy activeert…

De cusom dictionary is een bestandje dat je gaat aanmaken met uitzonderingen en eigen woorden. Dus als je niet wilt dat elke keer Deskman als fout woord wordt herkend bewaar je dit een keer in je custom dictionairy. De taal die je instelt bij je voorkeuren is de spellingstaal

[code:1:a4b69c9755]Topictitel is aangepast. Het zou overigens nóg beter zijn als titels van topics zo specifiek mogelijk worden geformuleerd. In dit geval zou iets als "Waar zit NL-spelling in Office?" of iets dergelijks.[/code:1:a4b69c9755]