[opgelost] Leeslijst en favorieten van IPad verdwenen

Gisteren was mijn iPad helemaal leeg, en toen ik hem aan het stroom hing was mijn leeslijst en favorieten weg. Hij slaat ook niks op als ik een favoriet op wil slaan… hoe krijg ik mijn leeslijst terug? Heb al gereset, cache geleegd, maar de leeslijst komt niet terug en hij slaat geen favorieten op. Ook installeert hij de software update niet…

Heb je Safari in de iCloud voorkeuren aan staan? Zo ja, kun je even controleren of je leeslijst/favorieten ook op je andere apparaten zijn verdwenen. Als dat zo is, kun je deze wellicht herstellen via iCloud.com -> Instellingen.

Nee, Safari staat niet in de iCloud voorkeuren…

Heb je Safari zelf al 'n keer helemaal afgesloten? Dubbelklik homebutton en naar boven swipen (uitleg).

En een vraag: welke software update installeert hij niet, bedoel je een iOS update?

Ik heb Safari al een keer helemaal afgesloten ja… de IOS update inderdaad …

Dat lijken twee verschillende problemen… Wat gaat er mis met de update, heb je 'm aan de lader, krijg je een foutmelding? Over welke iPad en iOS versie hebben we het?

Update is 10.3.3, iPad mini.
Het wordt steeds gekker, leeslijst is voor een klein deel terug, MET dingen die er niet in stonden. Favorieten kan ik weer toevoegen.
Maar hoe de complete leeslijst terug ???

Er komen niet ‘zomaar’ dingen in de leeslijst (als je bedoelt: items die er nog nooit instonden). Dus er wordt óf iets gesynchroniseerd via iCloud óf er zit iemand anders aan je iPad. Maar nogmaals: die 10.3.3 update, wat gaat daar mee mis?

Hij geeft aan : fout bij het installeren van de update…
Ik heb geen leeslijst op mijn iPhone dus kan hij het daar niet vanaf halen…

Dan kun je eens proberen bij ‘Beheer Opslag’ de iOS update te verwijderen en 'm daarna opnieuw doen. Of updaten via iTunes. Kijk ook even of er genoeg vrije ruimte is op je iPad.

Zet Safari dan wél aan in iCloud op je iPad en kijk of er iets verandert. Misschien is de lijst ooit gesynchroniseerd.

Kan ook niet updaten via iTunes, hij geeft aan: geen verbinding met apparaat mogelijk …

Het zit niet mee @linda_185 :cry: … Dan de eerste optie dus, update verwijderen en nog 'n keer proberen.

Ik heb mijn iPad hard gereset, de iCloud kopie van voor de crash teruggezet en alles werkt weer, ook de update. Het blijft een raar verhaal.
Bedankt voor het meedenken McPim!

Zo kan 't ook, opgelost gelukkig!