[opgelost] muis werkt niet

Sinds vandaag werkt mijn bluetooth muis niet meer op de G5. Hij blijft linksbovenaan bij het appeltje hangen, ik kan wel klikken maar niet verschuiven. Nieuwe batterijen, schuifje aan uit, +,- in de muis verschuiven werkt allemaal niet. Ook als ik onder een ander account inlog werkt hij niet. Iemand die wat tips heeft :) ?

… kon zo snel ff geen andere naam verzinnen voor het topic :wink:

edit: het waren toch de batterijen

Mac uitschakelen, muis en toetsenbord ook. Opnieuw opstarten, pairen wordt automatisch gestart, het werkt weer!

Ik heb dit ook regelmatig voor.

Ik gebruik herlaadbare batterijen van een iets oudere generatie :wink: Regelmatig gebeurt het dat wanneer ik de batterijen moet vervangen dat ik enkel nog kan klikken. De muis blijft ‘vast’ zitten. Desondanks werkt de bluetooth, is hij gepairt, brandt het ledje in de muis enzovoort. De muis reageert echt enkel op een klik.

Maar als ik nu ander batterijen in de muis steek dan werkt ze perfekt. Blijkbaar zouden mijn versleten oplaadbare batterijen iets te weinig vermogen leveren om de muis levendig te krijgen.

Billy

[quote:4029f33fd0="BartjeGossen"]Mac uitschakelen, muis en toetsenbord ook. Opnieuw opstarten, pairen wordt automatisch gestart, het werkt weer![/quote:4029f33fd0] Is gedaan, maar nadat alle apparaten weer zijn aangezet werkt het nog niet. Billy: dat van die batterijen ga ik vanavond even proberen. Thnx beide