[OPGELOST] Muziek van iTunes Store op meerdere iPods zetten

hoi,

wij hebben hier thuis 2 ipod’s een classic en een touch. ik wil nu muziek gaan kopen in de itunes store maar is het mogelijk om deze op beide ipods te zetten?

beide ipods zijn geregistreerd op verschillende apple-ID.

mvg timo

Ja hoor, dat is geen probleem. Je hangt de één voor de andere aan je computer en laat ze syncen. Maar je moet dan wel één muziekbieb gebruiken.

bedankt :lol:

wat is trouwens het maximum aantal of maakt het totaal niks uit ivm licentie

Dat maakt niet uit, wat alle nummers in de iTunes Store zijn sinds een ca. jaar DRM vrij, dus er zijn geen licentie issues. Alleen het is wel zo eerlijk nummers die je koopt alleen voor jezelf te gebruiken en niet aan anderen te geven.

bedankt moderator voor het aanpassen van de titel.

even iets duidelijker

hoe zit het trouwens al je nummers los koopt en je later beslist het hele album te kopen.

omdat een nummer ,99€ kost en de meeste albums 6,99€ of 9.99€

betaal je echt meer als je alle nummers los koop, of krijg je op een gegeven moment als je iets van 7 nummers heb gekocht de rest er bij?

of betaal je gewoon weer helemaal opnieuw?

Daar hebben ze 'complete my album' voor waar de prijs van de al aangekochte muziek van de album prijs afgetrokken wordt. Verder verwijs ik je naar de apple site, waar dit soort zaken allemaal uitgelegd worden.

Vroeger had je singles en elpees. Nu eigenlijk nog. :-)

Als je alle liedjes los koopt (“singles”) betaal je (meestal) meer dan dat je in één keer het complete album (“elpee”) koopt.

Ja, dat is dus alleen zo als je zoveel nummers van een album koopt dat de totale prijs boven die van het hele album uitkomt, wat dus niet zo snel voorkomt, omdat mensen dan meestal het hele album kopen of het 'complete my album' gebruiken.

De link "Maak mijn album compleet" staat op de home page van de iTunes Store onder Snelkoppelingen.

En hier staan de antwoorden op de rest van de vragen:

iTunes Store: veelgestelde vragen over Maak mijn album compleet
http://support.apple.com/kb/HT1849?viewlocale=nl_NL

had inderdaad ooit van die functie gehoord maak album compleet. wist alleen niet hoe het zat met die korting (nu dus wel)

allemaal bedankt, wat mij betreft kan die op slot

Je kunt ook even [opgelost] in de topic titel zetten.