[opgelost] NetServices.as & NetDebug.as

Zoals ik eerder vernomen heb worden de mensen die veel van Flash weten, Flashgoden genoemd, enfin terug naar het onderwerp:

Hallo Flashgoden,
Ik heb een probleempje met Flash, en omdat ik nog niet zo “ervaren” ben weet ik dus niet hoe ik dit moet oplossen.
Het gaat om het volgende: ik ben bezig met maken van een site die gebruikt maakt van de zogenaamde Flash Remoting technologie, ik gebruik daarvoor AMFPHP.
Maar als ik mijn Flash project wil exporteren dan vraagt Flash mij om 2 bestanden:

• NetServices.as
    -NetDebug.as

En ik weet dus niet waar ik deze kan vinden, weet iemand waar ik deze kan vinden? Of waar ik deze kan downloaden?

Alvast bedankt “Flashgoden”! :lol:

Groetjes,
Hydro

Allereerst hoort je bericht meer in Web Ontwikkeling.

Over je Flash Remoting Technologie, ik heb er niet zo veel over gehoord, maar je kan misschien eens zoeken op http://www.flashfreaks.nl. Ik heb even gezocht met Google maar ik kan de bestanden niet zo snel vinden.
Je kan misschien ook deze websit (engels) even doornemen.

Veel succes!

Als je de flash remoting component hebt geïnstalleerd kan je die bestanden vinden in de map: flash mx 2004 -> en -> first run -> include.

Als je de flash remoting component nog niet hebt geïnstalleerd moet je eerst nog naar: [b:57bc4238a8]hier[/b:57bc4238a8] gaan.

Cheers

Heel raar, ik heb die Flash Remoting Components al geinstalleerd. Maar die bestanden staan nog steeds niet op de juiste plaats, er is ook niets te vinden op flashfreaks.

Sorry, ik zie het probleem al. Ik heb gewoon de verkeerde Remoting Components geinstalleerd, ik had die voor Actionscript 2.0 gepakt terwijl ik het pakket moest pakken voor Actionscript 1.0& Flash MX 2004.

:roll: STOM, STOM, STOM!

In ieder geval heb ik nu de benodigde .as bestanden wel.