[Opgelost] OMT Bug: Ouder nieuws niet te zien

@hendrik-ijzerbroot:

Probeer het volgende eens:

1. klik in FireFox op de drie lijntjes rechts bovenaan
  2. Kies voor 'Help'
  3. Kies voor 'Herstarten met uitgeschakelde add-ons'
Kijk of het probleem zich nog steeds voordoet.

Kijk verder ook eens of dit probleem zich op andere Wordpress fora voordoet.
Ik vermoed namelijk dat het eerder een probleem is van jouw Mac/macOS/FireFox en niet specifiek van de OMT website. In dat geval is het raadzamer er een nieuw topic van te maken in Mac Software → Mac Apps (Overige)

@TheBigZ: Opgelost. Als het goed is werkt alles weer normaal.

Helaas Night. Ik krijg een “Pagina niet gevonden” foutmelding (iPad).

https://www.onemorething.nl/nieuws/page/2

(Koekenbakkers zijn het…)

@TheBigZ: Dat krijg je als je met twee mensen aan hetzelfde probleem werkt ? Het is nu in ieder geval weer in orde (net hoogstpersoonlijk zelf ff getest, verbeterd, en wederom gecontroleerd)

Wat alleen nog ontbreekt, is op pagina 2 een button om naar pagina 3 te gaan, etc.

Vreemd; die staat er bij mij gewoon hoor. (hij staat in iOS onder de forum topics). Ik ben het wel met je eens, hij had er beter boven kunnen staan.

Verhip. Ik zie het.

Inconsequent design. Het is natuurlijk makkelijk om vanaf de zijlijn (zoals ik nu doe) dit soort commentaar te geven, maar van dit soort ontwerpfoutjes zou je verwachten dat die tijdens het reviewproces ontdekt en opgelost zouden worden alvorens ‘live’ te gaan.

Ik zie het zelfde als Night.

Sites behoren natuurlijk uitvoerig getest te worden en niet alleen dat, ze behoren ook vlekkeloos te werken bij de belangrijkste browsers. (Bij voorkeur eigenlijk bij elke browser). De versie van het OS is daarbij niet van belang want als de browser onder een bepaald OS werkt is dat het uitgangspunt.

Als je de ‘perikelen’ van de afgelopen jaren rond OMT vergelijkt met sites zoals de gerenommeerde nieuwssites of de Wikipedia etc. dan moddert OMT maar wat aan terwijl de rest draait als een tierelier.

We zijn achter de schermen al druk bezig aan een nieuwe site ? Ik hoop samen met jullie van harte dat de GUI daarvan wel wat consequenter zal worden ?

hahaha

we gaan het zien! :slight_smile:

Ja… meer weet ik er ook niet over te vertellen…