[opgelost] PB wordt niet meer wakker

Help,

Mijn PB wordt niet meer wakker. Normaal als het display open staat gaat hij niet automatisch in de sluimer, nu dus ineens wel, maar het erge is hij komt er niet meer uit. Klepje op en dicht. Niets helpt.

Ook niet met de aan en uit knop. Zelfs na een minuut indrukken gebeurt er niets.

Wat moet ik doen om hem weer wakker te kijgen.

Help!!!

Is de accu niet leeg?

Wat ben jij slim zeg!

Oeps!!!

Wennen hoor zo’n laptop. Hij was toevallig toen ik er even niet bij was opgeraakt.

Thanx

Je kan een bericht zeker niet van dit forum verwijderen. Schaam me dood. :stuck_out_tongue:

OMG [img:0018c2d820]http://images.fok.nl/s/emo.gif[/img:0018c2d820]

Ach, maakt niet uit hoor. Ik ben ook wel eens op die manier geschrokken... ;)

wat betekent dat: "die-hard maccer"? Dat je je zo nu en dan doodschaamd?

Daarnet werd op mijn werk mijn scherm ineens rood ipv groen, dat was denk ik van plaatsvervangende schaamte!!!

Daar was vroeger toch zo'n commercial van?

“Of je stopt de stekker erin…”

three words : Oh My God

Dank hiervoor, had nog niet echt een reden gehad om te lachen vandaag, toch niet zo-een :stuck_out_tongue:

What the hell.

Dat is net zo erg als dat je de stekker uit je Powerbook haalt en ze dan uitvalt en niet meer aan krijgt op batterij. Je belt de helpdesk en begin tegen de man te schreeuwen dat Apple spullen niet zo goed is als iedereen zegt. Tot die beste man vraagt wat voor Serial no. je batterij heeft. Dan kom je er achter dat ik die er uit gehaald had omdat die vervangen moest worden. :sealed: :sealed:

Wat nog erger is de batterij lag prakties naast de Powerbook.

LOL, dat is pas een goeie ;)