Op mijn iPad heb ik een hangende app. Deze is wit en geeft aan wachten. Ik heb mijn iPad al gereset maar niks. Iemand een oplossing?[img]/uploads/community/2cae7126ddb7ad939c64293310c8e0814691451c_0.jpg[/img]
Mijn vader had zojuist precies hetzelfde bij een update van de Weather Pro app op zijn iPhone 3GS. Hier hielp het om de telefoon even uit en weer aan te zetten, maar dat had je al geprobeerd.
Misschien kun je de app uitvinken in iTunes en dan synchroniseren? geen idee of dat werkt.
Ik ga je tip na het eten proberen!
WiFi uit, WiFi aan. Daarna op 'Niet opnieuw proberen' drukken.
Die werkt helaas niet.
Heb je je iPad uitgezet met de rode slider? (Hometoets en knop bovenop enige seconden ingedrukt houden)
[img]http://theiphonetipsandtricks.co.uk/wp-content/uploads/2010/07/turn-off-iphone1-207x300.jpg[/img]
Net ook gehad bij een update..
Reboot heeft geholpen op men 3GS , maar dit is natuurlijk geen iPad hé..
Had ook precies hetzelfde op m'n iPhone 3GS tijdens het updaten van een drietal app's. Het rebooten verhielp het probleem.
Rebooten helpt niet helaas.
Inderdaad uitgezet zoals pieterr omschrijft
Harde reset? (dus de home- en uitknop in blijven drukken tot het Apple-logo verschijnt.) Geen flauw idee of het werkt hoor :slant:
Gelukt! Bedankt.
Zojuist hetzelfde probleem op de iPad van m'n moeder (uitzetten hielp), en zoals al gezegd had ook mijn vader vandaag dit probleem op z'n iPhone.
Ik vermoed dat er iets 'mis' is met de app store ???
O, zelf ook weer wat geleerd! :lol:
Graag gedaan hoor!