[Opgelost] problemen installatie adobe Bridge

Bij update Bridge CC melding 'Installatie mislukt, bestand bestaat al in installatiepad. Hernoem/verwijder het bestand en probeer het opnieuw.
Meer info:
Exit Code: 145
-------------------------------------- Summary --------------------------------------

• 2 fatal error(s), 0 error(s), 1 warnings(s)

FATAL: Error (Code = 145) executing in command ‘MoveDirectoryCommand’ for package: ‘AdobeBridge8.0-mul’, version:8.0.1.282
FATAL: Error occurred in install of package (Name: AdobeBridge8.0-mul Version: 8.0.1.282). Error code: ‘145’
WARN: Destination path is file or already used “/System/Library/Components/AudioCodecs.component/Contents/Resources/English.lproj/Localized.rsrc/Adobe Bridge CC 2018”

Actie:

Werkschijf/bibliotheek map components is leeg
Werkschijf/systeem/bibliotheek/components CordeAudio.component is niet te verwijderen.

Bridge CC heb ik verwijderd van de computer maar melding blijft na poging tot installatie.

Iemand nog een tip?

mijn tip:
https://helpx.adobe.com/nl/creative-cloud/kb/cc-cleaner-tool-installation-problems.html

Dag, dank voor je advies. Heb ik gedaan, Adobe verwijderen, alles opnieuw installeren. De melding komt weer tijdens nieuwe installatie van Bridge. Het opschonen lijkt niet goed te gaan. Er wordt wel verwezen naar een logboek hiervan maar deze kan ik niet vinden. Hierin zou een fout kunnen staat die ik kan overleggen met Adobe.

Logboek vind je in de Console
even zoeken met spotlight.

Dank je maar hiermee kwam ik niet verder. Het is wel op een andere manier gelukt.

Normaal moet Adobe Bridge een update krijgen via de bureaublad-app van creatieve cloud. Ik heb via een omweg de nieuwste versie gedownload en deze een update via de bureaublad-app gegeven en dit ging goed.

Wellicht een tip voor een ander want ik kom het probleem vaker tegen op internet.

Dank voor het meedenken.