Oh, excuses zijn er genoeg. We hebben er alleen helemaal geen bal aan ?
Eens! Ben ook een bezoeker van zo ongeveer eerste uur. Dat Apple fan clubgevoel binnen forum is er allang niet meer.
Maar dat is niet t probleem van McPim, ik herken het ook. Het duurt ook wat te lang. Bedankt Night, voor je eerlijke updates.
@McPim,
Ik zal je missen, je bijdragen waren vaak erg nuttig…
McPim ik zal je ook missen. Je was vriendelijk en behulpzaam.
Het wordt vandaag ook nog rukweer. Dat kan niet goed gaan.
Oppassen rukkers van OMT, want met die rukwinden vandaag, ben je zo van de pot gerukt!
IN de pot vallen, lijkt me nog veel erger
17 seconden voor ik dit topic überhaupt heb bereikt.
Bericht plaatsen > Foutmelding: 1:45
Terugkeren naar het topic: 60 seconden
Allemachtig…
Het was nu echt helemaal van het padje af.
Heb al drie sites bezocht voor dit topic open stond.
Glasvezel zeker? Hier duurt het gemiddeld tussen de 1,5 en 2 minuten, als ik al geen clouflare melding krijg. Maar wees gerust. We zijn er van op de hoogte en as we speak zijn de systeembeheerders ermee bezig.
Ik zou het heel jammer vinden als McPim hier niet meer zou komen. Hij heeft mij , en vele anderen, altijd met veel geduld geholpen, Dat er al jaren mankementen zijn op deze site , is bekend. Dat er soms veel niet relevant wordt gekletst, is ook bekend. Niettemin hoop ik dat MacPim zich bedenkt.
Momenteel lijkt het weer ‘snel’ te gaan maar de afgelopen uren werden we ingehaald door de belastingtelefoon…
Ook ik zou het jammer vinden als MacPim zou vertrekken. Maar je moet natuurlijk iets afwegen: Is het de frustratie waard als je er iemand mee helpt?
Om eerlijk te zijn: ik heb nooit last van lange laadtijden hier. Ja, de pagina’s zouden wel eenvoudiger mogen want volgens mij wordt er héél veel troep ingeladen die eigenlijk niet nodig is (zie onder: modern webdesign), maar alles laadt in wat ik een acceptabele tijd vind. D.w.z. hooguit een paar seconden, over het algemeen minder. En ik heb geen superglasvezel, maar DSL van middelmatige snelheid.
Dan kom je vandaag zeker nu pas kijken?
Want de afgelopen uren kregen veel mensen een error (time out).
Maar ook op andere dagen kun je gerust stellen dat OMT niet tot de snelste behoort ongeacht je verbinding.
Potverdikkie het is snel nu. Let op, straks bevriezen de servers vanwege overkoeling. Kom maar weer snel terug McPim, we hebben nu weer voldoende snelheid en ruimte voor iedereen.
Ach, d’r ligt een steen in de lounge en daar mag ik onder wonen.
Daar kan ik dan zwijmelen over vroeger toen alles beter was en je koe nog met een lange oe schreef.
Nu inderdaad lekker snel. Ik ga er niet vanuit dat we afgelopen nacht naar een andere provider zijn verplaatst, dus het zal wel de zondagsrust zijn die het veroorzaakt.
Ik begrijp dat @Night nog steeds contact heeft met onze overlords, ik hoor al maanden niks meer, en ben dus ook zo’n positieve lul die gewoon blijft doorrommelen.??
Ze doen het gewoon express. Uit A-B testen is gebleken dat de OMT bezoekers graag klagen over alles wat er mis is op het forum. Dat levert méér reacties op. ?
<p class="cite">hendrik ijzerbroot op 29 februari 2020 om 19:25</p> Dan kom je vandaag zeker nu pas kijken?Die zin begreep ik totaal verkeerd tot ik de volgende las :)
Want de afgelopen uren kregen veel mensen een error (time out).Die heb ik dan gemist, inderdaad. Maar m’n reactie ging meer over de tendens in de rest van de thread, dat het eigenlijk altijd langzaam loopt hier, en daar heb ik eigenlijk nooit last van.
<p class="cite">Pete.Z op 1 maart 2020 om 10:28</p> Nu inderdaad lekker snel. Ik ga er niet vanuit dat we afgelopen nacht naar een andere provider zijn verplaatst,Kan best zijn dat het een DDoS aanval was die OMT door de bandbreedte drukten. Toen we zeg maar, weer online kwamen, zag ik dit.