(Opgelost) Safari plugin melding

Beste Mac-users,

Ik krijg sinds kort na een herinstallatie ivm een crash op mijn Macbook de volgende melding in safari:

“… bevat materiaal met het MIME-type ‘application/x-shockwave-flash’. Er is geen plugin geïnstalleerd voor dit MIME-type, waardoor het materiaal niet kan worden weergegeven.”

Ik weet wat de melding inhoudt en hen van adobe de Flash plugin geinstalleerd maar daarna knalt safari er gewoon uit.

Weet iemand welke en waar ik een werkende plugin kan downloaden?

Wij hebben een Macbook OS-X 10.5.6 van 1 jaar oud, standaard uitvoering 2,2 Ghz Intel duocore, 4 GB intern geheugen,FUJITSU MHY2120BH 112 Gb waarvan 82 beschikbaar.

Groetjes,

twinkel

download Flip4Mac. Gewoon bij google Flip4Mac intypen :wink:

Had ik al eerder gedwonload en staat ook in de internetplug-in map......... melding blijft komen

Heb je al geprobeerd de optie te gebruiken Stel Safari opnieuw in? Let op: waarschijnlijk reset je dan ook je wachtwoorden in Safari, dus probeer die eerst ergens op te slaan (weet zelf niet hoe, maar misschien kun je eruit komen middels de zoekfunctie van het forum).

Als het bovenstaande niet lukt, raad ik je aan om Safari opnieuw te installeren.

Succes

Hoi,

Bedankt voor de tip; na reset safari en opnieuw adobe flash download en installatie draait de zaak weer !!

Okay, valt dus weer mee ;-)